پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار امام جمعه ارومیه با خادمین رضوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حضور خادمیاران رضوی در استان ها با توجه به محدودیت‌های کرونایی که مردم را با اهل بیت(ع) آشنا می‌کنند، لازم و ضروری است و این حضور حتما باید با رعایت همه موارد بهداشتی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار با خادمین حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام که همزمان با دهه کرامت به آذربایجان‌غربی سفر کرده اند، اظهار داشت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا در کشور همه برنامه را تحت تأثیر قرار داد و ای کاش می‌شد با برنامه‌های گسترده‌تر و حضور بیشتر مردم، مراسمات دهه کرامت را برگزار کرد.

وی افزود: حضور خادمین رضوی در آذربایجان‌غربی همراه با عطر و بوی حرم علی بن موسی الرضاست و به نظرم این حضور در استان‌ها شهرستان‌های مختلف و آوردن بیرق و یاد و نام امام رضا علیه السلام همیشه ضروری، خوب و تأثیرگذار بوده و در این ایام نیز ضروری تر به نظر می‌رسد.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: بر اساس ظاهر آیات و روایات، برخی گرفتاری‌هایی که انسان در طول زندگی مبتلا می‌شود، به دلیل این است که خداوند می‌خواهد انسان ار بیدار کرده و به مسیر الهی رهنمون سازد و یکی از فلسفه این بیماری‌ها و مشکلات ‌بازگشت مردم به توجه خداوند متعال است و یکی از ثمرات حضور خادمین آستان قدس رضوی در بین مردم متوجه کردن مردم به یاد و نام خداوند متعال و اهل بیت عصمت و طهارت است .

وی ادامه داد: حضور خادمین رضوی با توجه به محدودیت‌های مختلف و با رعایت تمامی شرایط بهداشتی بسیار ضروری بوده و ما قدردان حضور شما بزرگواران هستیم که یاد و نام علی بن موسی الرضا علیه السلام را در میان مردم تجدید می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان داشت: حضور در محضر علی بن موسی الرضا (ع) و خادمی حضرت نعمت و توفیق بزرگری است که خدای متعال به شما داده است و آرزوی همه شیعیان و عاشقان این است که محضر امام هشتم را درک کنند، چرا که حضور در محضر اهل بیت علیهم السلام نهایت سعادت فردی است که می‌خواهد در مسیر عاقبت به خیری قدم برداشته و در قیامت مورد شفاعت حضرات اهل بیت علیهم السلام قرار بگیرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha