جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ با حضور پرچم بارگاه خورشید هشتم و جمعی از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، فضای حوزه علمیه قزوین معطر به عطر رضوی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، جمعی از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور در حوزه علمیه قزوین، با مدیر و کادر این نهاد دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا ضمن قدردانی از حضور ارزشمند خادمین بارگاه حرم رضوی، گفت: دهه کرامت برای جامعه ایرانی بسیار مهم وبا اهمیت است وهمه مؤمنین دل در گرو آستان نورانی این امام رئوف بسته اند و آستان قدس رضوی در قلوب همه ایرانیان به عنوان یک مرکز و جایگاه مهم قرار دارد.

وی افزود: دهه کرامت با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و در اواسط آن میلاد حضرت شاهچراغ(ع) و در پایان این دهه هم ولادت حضرت امام رضا(ع) است را خدمت همه خادمین حضرت امام رضا(ع)، مدیران و طلاب علوم دینی تبریک عرض می کنم.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: همه ساله در دهه  کرامت این برنامه معنوی و با فضیلت از سوی آستان مقدس رضوی، نه تنها  در قزوین، بلکه در سراسر کشور اجرا می شود

وی ادامه داد: در سال های گذشته که بنده در شهر مقدس قم حضور داشتم، این برنامه ها با حضور خادمین بارگاه رضوی به نحو شایسته و مطلوب اجرا می شد که جای قدردانی و خداقوت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: متأسفانه ابتلا به بیماری کرونا که حدود ۴ ماه این کشور و کشورهای مختلف را در گیر خود ساخته باعث شده درب حرم مطهر رضوی بسته شود و نتوانیم آن طور که باید عرض ادب به ساحت مقدس آقا امام رضا(ع) داشته باشیم که امیدواریم هر چه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود تا بتوانیم دوباره در حرم های مطهر حضور با نشاط و فعال داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در عرصه مبارزه با بیماری کرونا طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین با ضدعفونی معابر و خیابان ها و همچنین حضور در آرامستان ها، نقش ارزشمند و ماندگاری داشتند که خدای متعال پاداش این عزیزان عنایت می فرماید.

وی ادامه داد: در کنار حضور افراد جهادی در مبارزه با بیماری کرونا، گروهی از کشاورزان شهر اقبالیه هم با در اختیار گذاشتن جان، مال و امکانات خود در این عرصه حضور مؤثر  داشتند که باید از حضور این عزیزان هم به صورت ویژه قدردانی کنم.

 در پایان از طلاب جهادی که در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی فعالیت داشتند و نیز کشاورزان اقبالیه تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha