پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدام رضوی در بیمارستان

حوزه/ در راستای جشن های زیر سایه خورشید خدام رضوی با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) تنگستان به پزشکان، پرستاران و کادر درمان و کارکنان این بیمارستان خداقوت عرض کرده و از بیماران نیز عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، در راستای جشن های زیر سایه خورشید خدام رضوی با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) تنگستان به پزشکان، پرستاران و کادر درمان و کارکنان این بیمارستان خداقوت عرض کرده و از بیماران نیز عیادت کردند.

حجت الاسلام یوسف جمالی، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر در حاشیه این برنامه با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص جشن های زیر سایه خورشید برنامه تجلیل از مدافعان سلامت است، گفت: خدام رضوی در شهرستان تنگستان حضور داشتند و از بیمارستان امام حسین(ع) بازدید به عمل آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بوشهر با اشاره به اینکه پیش از حضور خدام رضوی در استان بوشهر برنامه ریزی های لازم صورت گرفته بود، افزود: با ورود خدام رضوی کاروان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی در این بیمارستان فضای حاکم سراسر آکنده از ذکر و یاد ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) شد و با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و مدیحه سرایی خدام رضوی چشم ها بارانی و دل های مدافعان سلامت و بیماران روانه مشهدالرضا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha