جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی، عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام حاج حسین همتی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با صدور پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام حاج حسین همتی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

خبر شهادت حاج حسین همتی جانباز ۷۵ درصد ، سنگرساز بی سنگر و یادگار ۸ سال دفاع مقدس را دریافت کردم.

به راستی که جانبازان، اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهادند و حال عطر شهادت آنها تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه ما خواهد بود.

حسین همتی عزیز بعد از سالها تلاش در خدمت رسانی به رزمندگان اسلام و پس از سال ها تحمل کهنه زخم هایی از دوران پر افتخار دفاع مقدس که از ایشان گنجینه صبر و تحمل و استواری ساخته بود؛ به شهادت رسید.

عروج روح یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان را به همه رزمندگان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی آذربایجان شرقی، یادگاران جبهه و جنگ و خانواده محترم شهید همتی والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و صبر جزیل، تسلی خاطر بازماندگان و علودرجات ایشان را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    با درود و سلام و احترام بر امام جمعه بزرگوار و عزیز تبریز ، شهر دیانت ،عزت ، غیرت و جوانمردی ، وتشکر از جهت صدور پیامشان بمناسبت پاسداشت این شهید و الا مقام ، ضمن عرض تبریک و تسلیت به باز ماندگان محترم آن عزیز ، اجازه میخواهم برای گرامیداشت همه شهیدان محبوبمان از هر جای ایران اسلامی ، دلنوشته ای را که در مورد دختر نازنین شهید دیگری که بعد از شها دت پدر متولد شده و اکنون 4ساله است ، در تصویری موهای پدر شهید ندیده اش را شانه می زند و آرزو میکند که ای کاش پدرش بود و او را در آغوش میکشید ، نوشته ام در اینجا بیاورم . بدست ظریفت من آن شانه را ___چو دیدم خراب کردم این خانه را___همین خانه ای را که نامش دل است ___ولیکن بدیدم همه از گِل است ___گر از گِل نبود پس چرا شد خراب ___بسر بر ده ام عمر خود در سراب ___چو دری نباشد درون صدف___ز دست رفته عمرش بدون هدف ___نبود کار صالح بکار نامه ام ___کنم ثبتش اکنون به این خامه ام ___شدم شرمسارت ز سر تا بپا ___از این غم بمیرم اگر هست بجا .به امید این که خدای تعالی ما را قدر دانفرزندان شهیدانمان قرار دهد و باز ماندگانشان را گرامی بداریم .