جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید بهشتی

حوزه/ ویژه‌نامه اینترنتی سیدِ شهیدان انقلاب به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌نت، به‌روزرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به دست منافقین کوردل، ویژه‌نامه اینترنتی سیدِ شهیدان انقلاب در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌نت، به‌روزرسانی شد.

بر اساس این گزارش؛ ویژه‌نامه فوق در ۱۲ سرفصل به موضوعاتی از قبیل "زندگینامه شهید آیت الله دکتر بهشتی (ره)"، "اندیشه‌های شهید بهشتی(ره)"، "سیره‌های فردی و اجتماعی شهید بهشتی (ره)"، "شهید بهشتی از نگاه امام و رهبری"، "شهید بهشتی از نگاه خانواده و دوستان" و ... می‌پردازد.

وصیت‌نامه شهید بهشتی، آشنایی با مهم­ترین دیدگاه‌های شهید بهشتی، آزادی از نگاه شهید بهشتی، شهید بهشتی تراز اصولگرایی، چرایی ترور آیت الله بهشتی، درآمدی بر سیره مدیریتی شهید دکتر بهشتی و ... از جمله ۱۱۳ مطلب خواندنی این ویژه‌نامه اینترنتی به شمار می‌روند.

در ابتدای این ویژه‌نامه می‌خوانیم: "شهید بهشتی در اصفهان متولد و در سال ۱۳۲۱ وارد حوزه علمیه شد. در فاصله سال‏‌های ۱۳۳۵ تا ۱۳۳۸، دوره دکترای فلسفه الهیات را گذراند. در آذرماه ۱۳۵۷ به فرمان امام خمینی رحمةالله علیه  شورای انقلاب را تشکیل داد و در تدوین قانون اساسی نقش داشت و سرانجام در هفتم تیر ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از یارانش توسط منافقین کوردل به شهادت رسید." 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha