جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دارو

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان گفت: طبق توافقی که با هلال احمر انجام شد در آخرین فعالیتی که توسط حوزه علمیه همدان صورت گرفته، مقرر شد تا از طریق جمع آوری دارو، به کمک به نیازمندان بشتابیم.

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، اظهار داشت: روحانیت در تمامی صحنه‌ها در کنار مردم و برای خدمت رسانی به مردم با تمام وجود در میدان حاضر بوده و هستند.

وی افزود: در حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله خصوصا در سال‌های گذشته و امسال نیز در شیوع این ویروس منحوس همه مردم اقدامات جهادی طلاب را دیدند که از همان لحظات اول مشغول خدمت رسانی بودند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان با بیان اینکه طلاب و کادر مدرسه نیز همگام با دیگر حوزه‌ها در این مسیر قدم برداشته اند، ابراز کرد: طبق توافقی که با هلال احمر انجام شد در آخرین فعالیتی که توسط حوزه علمیه همدان صورت گرفته، مقرر شد تا از طریق جمع آوری دارو، به کمک به نیازمندان بشتابیم.

وی اظهار کرد: هم استانی‌های عزیز در این طرح می‌توانند داروهای بلا استفاده در منازل که تاریخ مصرف آنها تمام نشده را جهت استفاده اشخاص نیازمندی که توان تهیه دارو ندارند را به مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) تحویل دهند.

حجت الاسلام خزایی با تاکید بر اینکه هدف از این اقدام کمک به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی فعلی است، مطرح کرد: پس از جمع آوری داروها در مدرسه، آن را در اختیار نماینده هلال احمر قرار خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید قاری IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام در تهران هم فعالیت دارید؟