پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده شهرکرد در مجلس در واکنش به قعطنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی، با بیان اینکه برجام مرده است و دولت نباید بر تابوت برجام فاتحه بخواند، گفت: تنها راه مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اروپا اقدامات شجاعانه و قاطعانه جمهوری اسلامی است.

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «حوزه»، درباره قطعنامه اخیر شورای حکام علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اظهار داشت: باید به صورت جدی بحث خروج ایران از پروتکل الحاقی و تعیین ضرب‌الاجل جدی برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به منظور پایان بخشیدن به بیانیه‌های مخاطره آمیزی که در عرصه بین‌المللی صادر می‌کند، مطرح شود.

بیشتر بخوانید:

صفحه ویژه «مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب از مجلس یازدهم» در خبرگزاری حوزه راه اندازی شد

وی افزود: تنها راه مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های ایالت متحده آمریکا که متاسفانه در پیام پمپئو وزیر خارجه این کشور که به بسیار مضحک بوده و از بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تقدیر کرد، باید اقدام جمهوری اسلامی شجاعانه و قاطعانه برای به اتمام رساندن زیاده‌خواهی‌های اروپا و آمریکا باشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برجام مرده است و دولت نباید بر تابوت برجام فاتحه بخواند، ادامه داد: پایان ارتباط اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از دیگر موضوعاتی است که باید اجرایی کنیم.

وی افزود:به هیأت رئیسه مجلس پیشنهاد می‌کنم بستر حضور یکپارچه نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم را در یک زنجیره وحدت و در حمایت از مجموعه مراکز تولید سوخت هسته‌ای را فراهم کند تا نماد وحدتی از حمایت جدی از چرخه سوخت هسته‌ای به جهان مخابره کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha