جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ترکاشوند

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان گفت: نقش قابل توجه مجلس در ارتقاء اقتصاد و رشد کشور در حوزه سرمایه و شکوفایی غیرقابل انکار است و باید تمام توان خود را برای کاهش فشارها بر مردم بکار گیرد.

لیلا ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به نقش مجلس در ارتقاء جایگاه کشور در فضای بین الملل و حمایت از مظلومان، گفت: مجلس شورای اسلامی باید قادر به پردازش حالت فعالانه و تهاجمی در عرصه مناسبات خارجی باشد؛ از آن جا که به دلیل ماهیت پیچیده روابط خارجی که با مؤلفه های امنیتی گره خورده است، باید از نقش(عامه گرایانه) خود عدول کرده و با تأثیرگذاری(خاص گرایانه) نقش مؤثرتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در تصویب موافقت نامه ها و معاهدات بین المللی نقش محوری دارد، افزود: مجلس شورای اسلامی بایستی برای ارتقاء جایگاه کشور در فضای بین الملل، نقش خود را با ارتباط قوی با مجموعه های بین المجالس، غیرمتعهدها و کنفرانس اسلامی بیشتر تقویت کند، زیرا که دفاع از مظلومان عالم بویژه مسلمانان وظیفه نمایندگان مجلس است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان ادامه داد: نقش قابل توجه مجلس در ارتقای اقتصاد و رشد کشور در حوزه سرمایه و شکوفایی غیرقابل انکار است و باید تمام توان خود را برای کاهش فشارها بر مردم بکار گیرد.

ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره جدید با نیروهای آماده به کار و تازه نفس وارد میدان شده و امید است بتواند به تکالیف خود عمل کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha