پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 907287
۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
امام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یگان متخصص مرزبانی آذربایجان شرقی با فعالیت های شبانه روزی امن ترین مرز کشور را در شمالغرب ایران به هم میهنان عزیزمان هدیه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز  در دیدار فرماندهان مرزبانی آذربایجان شرقی با بیان اینکه حراست و صیانت از مرزها کاری تخصصی و مهم است، گفت: از عمده کارهای مهم نیروهای مرزبانی، جلوگیری از قاچاق، ورود و خروج مواد مخدر، اقدامات فرهنگی و امنیتی است که یگان متخصص مرزبانی آذربایجان شرقی با فعالیت های شبانه روزی امن ترین مرز کشور را در شمالغرب ایران به هم میهنان عزیزمان هدیه کرده اند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حساسیت کار حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی مرزبانی، ادامه داد: برای جلوگیری از نفوذ دشمن در بین نیروها و مرزنشینان و همچنین جلوگیری نفوذ فرهنگ مبتذل غرب باید  برنامه های موثر و جهادی در اولویت باشد. 

وی، حکومت بر دل ها را اثرگذارترین کارها دانست و ادامه داد: مسئولان فرهنگی در مرزها باید فعالیت های فرهنگی، عبادی و معنوی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح عامل بازدارنده در برابر زیاده خواهی دشمنان است، اظهار کرد: نیروهای مسلح با اطاعت محض از فرماندهی معظم کل قوا و نظم در ماموریت های محوله، نقش آفرینی در روزهای سخت را رسالت خود می دانند.

امام جمعه تبریز، نیروهای مسلح را محبوب ترین قشر در بین مردم توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح با وحدت و یکپارچگی اهداف نظام اسلامی را قوام و دوام می بخشند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ محمد احمدی،  فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیت این یگان ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسام الدین اسماعیل زاده GB ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو 5 هستم کیو7 کیو6 کیو8کیو9 هستم کدملی ....کلمه عبور ........مسابقات جودو استانی دهه فجر نفر اول شده ام کمربند بنفش کیو 5 هستم استخدام پلیس مرزبانی استخدام شوم حسام الدین اسماعیل زاده .........زنگ بزنید