سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بازدید میدانی امام جمعه اهواز از روستاهای غیزانیه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در راستای تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکل مناطق محروم، از روستاهای غیزانیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در راستای تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکل مناطق محروم، از روستاهای غیزانیه و دیگر مناطق محروم حاشیه اهواز بازدید کرد.

وی ابتداعا به روستاهای جسانیه کوچک و بزرگ رفت و با حضور در جمع مردم و جهادگران مشکلات و موانع سر روی مردم را ارزیابی میدانی کرد.

قابل ذکر است نماینده ولی فقیه در استان خوزستان طی چند روز گذشته نیز از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی شهدای دغاغله و روستای جسانیه بزرگ نیز بازدید و در نشستی با حضور مردم منطقه به بررسی مشکلات موجود و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها پرداخت.

همچنین امام جمعه اهواز، پس از آن به روستای مسلمیه بخش غیزانیه رفت و در جمع مردم آن منطقه حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در نشستی صمیمی بین مردم این روستا حضور یافت و پای درد و دل‌های آن‌ها نشست.

در این نشست مسئولان دعوت شده پیرامون پروژه‌های آب‌رسانی در فازهای ۱، ۲ و ۳ به روستاهای بخش غیزانیه به بیان نکات حائز اهمیتی پرداختند و بر اهتمام جدی در رفع مشکل موجود با توجه به اهمیت آب‌رسانی تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، پس از آن، به روستای عویفی بخش غیزانیه رفت و از نزدیک شاهد مشکل آب‌رسانی آن‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از منازل برخی از روستائیان نیز بازدید و به صورت میدانی در جریان دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

امام جمعه اهواز، در این بازدید ضمن گفتگو با اهالی و ساکنین این منطقه، از نزدیک شاهد مشکل آب‌رسانی آن‌ها بود و پس از آن، به صورت میدانی منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در آخرین بازدید خود از روستاهای غیزانیه به روستای شمه رفت و از مخزن در حال احداث نگهداری آب توسط نیروهای جهادی فعال در بخش غیزانیه بازدید و از اهتمام جهادگران قدردانی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha