پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات با قدردانی از فعالیت‌های این مرکز، از گزارش عملکرد مرکز خدمات حوزه علمیه اظهار خرسندی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات با قدردانی از فعالیت‌های این مرکز، از گزارش عملکرد مرکز خدمات حوزه علمیه اظهار خرسندی کردند.
ایشان از حجت الاسلام و المسلمین ربانی تقدیر کردند و بیان داشتند: حسن فعل و عمل شما را دیگران نیز تأیید کرده‌اند و اینکه دیگران خوبی کسی را بگویند ارزشمند است؛ خبرهای خوبی از جنابعالی و مجموعه مرکز خدمات می‌رسد و اذعان داشته‌اند که شما در کارتان تا حد امکان موفق هستید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: خداوند فرموده است من با دو شرط با شما هستم اول داشتن تقواست و دوم اینکه رفتار شما دیگران را به تقوا دعوت کند؛ رفتار و عملکرد شما طوری است که این نعمت را دارید.
ایشان گفتند: زمانی که خداوند به موسی و هارون گفت بروید فرعون را دعوت کنید آنها گفتند که می‌ترسیم و خداوند فرمود بروید که من با شما هستم؛ این نشان می‌دهد که اگر خدا با آدم باشد حاجت‌ها زود برآورده می‌شود. امیدوارم در همه کارهایتان خداوند با شما باشد و از خدا می‌خواهم که موفقیت بیشتری در کارتان داشته باشید.

ایشان در ادامه به اهمیت بازرسی در همه امور اشاره کردند و افزودند: نیاز است همه سازمان‌ها بخشی را به عنوان بازرسی تعیین کنند تا از این طریق عده‌ای که خدمتی می‌کنند تشویق شوند و به عده‌ای که کوتاهی می‌کنند تذکری داده شود؛ شما هم نیاز است گروهی را برای نظارت قرار دهید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه به مشکلات طلاب و روحانیون پس از شیوع ویروس کرونا اشاره کردند و توجه بیشتر به این مشکلات به ویژه در بحث مسکن را خواستار شدند.

گفتنی است: حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: رویکرد مرکز خدمات در حمایت از طلاب و روحانیون تحقق مأموریت حوزه است و بر این اساس تلاش می‌کند خدماتش همسو با اهداف حوزه باشد.

وی بیان کرد: رسالت‌ها و نقش افراد در حوزه علمیه مختلف است، پس باید افرادی که نقش مؤثرتری در تحقق اهداف حوزه دارند از خدمات بیشتری نیز بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز خدمات تصریح کرد: مطمئناً مبلغ خدمتگزاری که از همه چیزش برای خدا می‌گذرد و در مناطق محروم به تبلیغ می‌پردازند با فردی که ممکن است خدمتش کمتر باشد یکسان نیست و در دریافت خدمات نیز نباید یکسان دیده شوند.

وی گفت: بر اساس رویکرد هدفمندی خدمات، اساتید، طلاب ممتاز و مستعد و مبلغان مناطق محروم بیشتر حمایت خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی دیدار با معمرین و خانواده روحانیون مرحوم را یکی از برنامه‌های عاطفی و فرهنگی مرکز خدمات عنوان کرد و گفت: گاهی آثار احوالپرسی از عالم و معمری که در خانه است از حمایت‌های مالی به مراتب بیشتر است.

وی همچنین توضیحاتی از خدمات مرکز در زمینه بهداشت و سلامت، مسکن، خدمات فرهنگی و ... ارائه کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha