شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین از تشکیل اتاق همکاری خبر داد و گفت: در برخی موارد آمارهایی که در رابطه با فعالیت های قرآنی ارائه می شود، واقعی نیست و باید نظارتی در این امر از سوی متولیان امور قرآنی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی در صد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین، با حضور امام نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه قزوین در سالن اجتماعات مسجد النبی(ص)، گفت: امروز برای اداره مساجد نهادهایی همچون اداره اوقاف، سازمان تبلیغات، امور مساجد، کانون های مساجد، ستاد اقامه نماز دخیل هستند که این زیبنده نیست، باید متولی مسجد به صورت واحد و زیر نظر یک اداره قرار گیرد تا بتوان برنامه ها و طرح هایی که در مساجد می شود به مرحله اجرا درآورد.

وی، احیای جلسات قرآنی را با اهمیت دانست و افزود: در برخی موارد آمارهایی که در رابطه با فعالیت های قرآنی ارائه می شود، واقعی نیست و باید نظارتی در این امر از سوی متولیان امور قرآنی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: باید جلساتی در این راستا با نهادهایی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و دیگر نهادهایی که در این عرصه مسئولیت دارند، برگزار شود تا بتوانیم نتایج قابل قبولی در عرصه های قرآنی داشته باشیم.

حجت الاسلام زهرایی عنوان کرد: یکی از کارها و برنامه های جدی ما تشکیل اتاق همکاری است که سبب می شود هر هفته جلساتی با نمایندگان ادارات مختلف در بخشهای مختلف، قرآنی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی داشته باشیم.

حجت الاسلام زهرایی به موضوع استفاده از فناوری نوین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، بیان کرد: یکی از موضوعات که در روزهای شیوع کرونا مورد توجه مسئولان قرار گرفت این بود که از ظرفیت فناوری نوین به خوبی مطلع شدند و با توجه به این ظرفیت باید در این عرصه برنامه های جدی و هدفمندی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha