جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ دیده بان مبارزه با افراطی گری الازهر در گزارش ماهانه خود از یورش ۲۰۱۶ صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس شرقی اشغالی طی ماه ژوئن گذشته خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دیده بان مبارزه با افراطی گری الازهر در گزارش ماهانه خود از یورش ۲۰۱۶ صهیونیستی به مسجد الاقصی در قدس شرقی اشغالی طی ماه ژوئن گذشته خبر داد.

دیده بان الازهر افزود: این یورش تحت حمایت شدید امنیتی پلیس رژیم اسرائیل انجام می گرفت و شمار یورش ها در مقایسه با همان ماه از سال گذشته یازده درصد افزایش یافته است.

این دیده بان اشاره کرد: در رأس این یورش برندگان، تعدادی از اعضای اتحادیه سازمان گنبد آهنین، خاخام ها و رؤسای مدارس افراطی حضور داشتند که از جمله آنها؛ یتسحاق لاوی، شموئیل مورینو، میخی یوسفی، ایتی الیتسور، الیشع ولفسون و گوش عتیسون رئیس شورای شهرک نشینان، وزیر سابق کشاورزی و تعدادی از اعضای سابق کنست است.

دیده بان الازهر تأکید کرد: تلاش هایی که برای یهودی سازی مسجد الاقصی و گسترش سیطره کامل بر آن از طریق یورش شهرک نشینان به این مکان شریف انجام می گیرد، هرگز بر حق بودن مسلمانان را در مسجد الاقصی تغییر نخواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha