جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام‌جمعه ابرکوه

حوزه/امام‌جمعه ابرکوه ضمن انتقاد شدید از عملکرد مسئولین در مهار گرانی، گفت: اژدهای هفت سر گرانی در حال بلعیدن مردم است، حرف درمانی بس است؛ قوای سه‌گانه باید برای نجات مردم ورود جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر ابرکوه با تبریک میلاد پربرکت عبی بن موسی الرضا(ع) با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در همایش سراسری قوه قضائیه، اظهار کرد: رهبر انقلاب در ارشادات خود بر موضوع فساد ستیزی مجدداً تأکید کرده و ضرورت تدوین سند تحول قضائی با نسخه‌ای پیشرفته و ارتقاءیافته برای احیاء حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، با استفاده از نقطه نظرات نخبگان حوزه و دانشگاه را یادآور شدند.

امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: مقام معظم رهبری ویروس فساد را خطرناک‌تر از ویروس کرونا دانستند که اگر جلوی آن گرفته نشود، ریشه آن، هم بدنه دستگاه قضا و هم پیکره جامعه را خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: اگر متولیان امر نظارتی، حکومتی و مجلسیان در گذشته این هشدارهای نجات‌بخش رهبری را جدی می‌گرفتند و مبارزه با فقر، فساد و تبعیض حمایت قضایی و اجرایی می‌شد، امروز این درد مزمن سرطان اقتصادی، زندگی مردم را کلافه نمی‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: دستگاه قضائی باید دست سیاه همدستان مفسدان اقتصادی را قطع کند و در پشت پرده لجام‌گسیختگی اقتصادی و قیمت‌های نجومی کالاهای اساسی و زمین و مسکن مردم، ببینید کدام دست خیانت فعال است؛ چرا این دست‌ها قطع نمی‌شود.


رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: چاپ بی‌رویه اسکناس و بی‌ارزش کردن پول ملی توسط کدام سیاست‌گذار بی‌لیاقت اقتصادی برنامه‌ریزی‌شده و می‌شود؟! برخورد انفعالی مسئولین کشوری با اژدهای هفت‌سر گرانی که کشور را در حال بلعیدن مردم است، چه توجیهی دارد؟!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: قوای سه‌گانه برای نجات مردم از گرانی ورود پیدا کنند؛ حرف درمانی بس است و اگر توان مهار این غول سرکش گرانی را ندارید، مسئولیت این امور را به سپاه واگذار کنید.


امام‌جمعه ابرکوه در توصیه به مردم برای رعایت نکات بهداشتی برای مصون ماندن از کرونا، ابراز کرد: اگر ویروس گرانی را مسئولین ذی‌ربط نمی‌توانند کنترل کنند، لااقل شما ویروس کرونا را کنترل کنید، چراکه گرانی و کرونا امروز دو لبه یک قیچی در زندگی ما شده‌اند،همکاری کنید تا مسئولین مجبور به اتخاذ تصمیمات سخت‌گیرانه نشوند، زیرا آمار قربانیان کرونا امروز بالاترین آمار در پنج‌ماهه شیوع کرونا در کشور  است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: موفقیت دولت و ملت ایران را در ناکام کردن آمریکا در آخرین نقشه شیطانی‌اش در شورای امنیت عرض تبریک دارم، آن‌ها نقشه داشتند که پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت مبنی بر تمدید تحریم‌های ایران که از سوی آمریکا ارائه شده بود تصویب شود و مکانیسم ماشه را فعال سازد؛ امّا به لطف خدا این تیر کمانه کرد و به خودش برگشت و حالا او را عصبانی‌تر کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha