پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امتحانات حوزه

حوزه/ مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان از آغاز امتحانات پایان ترم طلاب حوزه علمیه از ۱۴ تیرماه و تصحیح و اعلام نتایج برگه های امتحانی حداکثر تا ۵ مردادماه خبر داد.

حجت الاسلام کمال شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، در مورد نحوه برگزاری امتحانات نیمسال دوم حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: امتحانات نیمسال دوم حوزه های علمیه استان اصفهان در مدارس علمیه برگزار خواهد شد که تعداد حوزه های امتحانی به ۳۵ حوزه خواهد رسید.

وی افزود: این دوره از امتحانات از ۱۴ تیرماه آغاز خواهد شد و نتایج آن نیز حداکثر تا ۵ مردادماه به اطلاع طلاب خواهد رسید و برگه امتحان پس از اعلام نهایی در پرتال شخصی طلاب قابل مشاهده خواهد بود.

مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان در مورد نحوه تصحیح برگه های امتحانی، گفت: برگه های امتحانات پایه های اول تا ششم به صورت تجمیعی با حضور اساتید در مرکز مدیریت تصحیح خواهند شد و در پایه های بالاتر در صورت حضور اساتید، در مرکز نیز به همان شکل عمل خواهد شد و در غیر این صورت برگه ها به اساتید پایه های ۷ تا ۱۰ تحویل می شود.

حجت الاسلام شریف زاده خاطرنشان کرد: جهت رعایت موازین بهداشتی در حوزه های امتحانی، دستورالعمل های لازم به مدارس علمیه ابلاغ شده است و برگزاری امتحانات در مدارس علمیه باعث عدم تجمع طلاب و عدم شیوع بیماری خواهد شد.

وی افزود: حوزه امتحانی طلاب طرح هجرت، روحانیون مستقر، طلاب مدرسه ذوالفقار و طلاب طرح خدمت، مدرسه علمیه صدر بازار معین شده است.

مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان گفت: طلابی که خود و یا اقوام نزدیکشان دارای بیماری کرونا باشند، با تایید مدرسه علمیه، در امتحانات نیمسال اول شرکت نکردند و در سال آینده بدون انتخاب واحد، امتحاناتشان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شریف زاده در پایان گفت: تصحیح و بارگذاری نمرات امتحانات جنبی پایه های اول تا هفتم که در تاریخ ۲۲ خردادماه و ۵ تیرماه برگزار شد بر عهده مدارس علمیه است که با ایجاد زیرساخت های لازم، انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha