پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خطیب

حوزه/ خطیب از برگزاری نشست های علمی تخصصی با موضوعات مختلف ویژه طلاب خواهر و برادر به صورت مجازی و بر بستر سامانه lms خبر داد.

عبدالمجید خطیب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون مجموعه اقدامات صورت گرفته به صورت مجازی در ماه های اخیر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا، در راستای عدم توقف برنامه های علمی دفتر تبلیغات اسلامی، تصمیم بر برگزاری نشسست های علمی به صورت مجازی برای طلاب و علاقه مندان گرفتیم.

وی توضیح داد: نشست علمی تخصصی(مروری بر برخی از ترجمه­ های قرآن کریم) ویژه طلاب کارشناسی زبان انگلیسی ورودی سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بود.

معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: این نشست، به صورت مجازی با سخنرانی دکتر احمد مولوی در خردادماه ۱۳۹۹ به صورت بخش اول و بخش دوم در سامانه lms، بارگذاری شده است که به صورت پاورپوینت همراه با صوت مطالب مربوط به ترجمه های قرآن کریم به زبان انگلیسی برای طلاب ارائه شده است.

وی ادامه داد: نشست علمی تخصصی (روش فهم روانشناختی آیات و روایات) دومین نشست علمی به صورت مجازی بود که ویژه طلاب سطح سه رشته تبلیغ گرایش کودک و نوجوان ورودی سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

خطیب افزود: این نشست به صورت مجازی در تیرماه ۱۳۹۹ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیّد رسول موسوی، مدیر گروه علمی رشته تبلیغ(گرایش کودک و نوجوان) به صورت چهار جلسه پی در پی در سامانه lms، بارگذاری شده است، این نشست، چگونگی استخراج گزاره ­ها و فرضیه­ ها و نظریه­ های علمی را در حوزه روانشناختی، تبیین می­ کند.

وی یادآور شد: کارگاه علمی تخصصی «مسأله یابی پایان نامه(آشنایی با شیوه ها)» ویژه طلاب سطح سه مشاوره اسلامی ورودی ۱۳۹۸ دیگر نشست علمی تخصصی برنامه ریزی شده است.

خطیب عنوان کرد: این نشست در نیمه دوم مردادماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی توسط دکتر محمّد ثناگویی زاده، مدیر گروه رشته اخلاق و تربیت اسلامی(مشاوره اسلامی) برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) نشست علمی تخصصی نقد و بررسی نظریه «خدا به هر دردی نمی­خورد» (دکتر عبدالکریم سروش) را چهارمین نشست برنامه ریزی شده بر بستر فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: برای استفاده و بهره برداری عموم طلاب حوزه علمیه (برادران و خواهران) این نشست، در مردادماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی توسط حجت الاسلام والمسلمین محمّد رضا نقیه، مدیر گروه علمی فلسفه و کلام برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha