سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جهاد طلاب

حوزه/ جلسه هماهنگی حضور طلاب جهادی استان بوشهر برای حضور در بیمارستانهای استان جهت کمک رسانی به کادر درمانی بیمارستانها صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی حضور طلاب جهادی استان بوشهر برای حضور در بیمارستانهای استان جهت کمک رسانی به کادر درمانی بیمارستانها صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور هیئت اعزامی از طلاب جهادگر قم برگزارشد، طلاب و روحانیون استان برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کردند؛ همچنین مقرر شد طلاب در شیفت های مختلف به عنوان همراه بیمار به کمک کادر درمانی استان بپردازند.

بر این اساس مقرر شد در مرحله اول اجرای این طرح ۲۰ نفر از طلاب مدارس علمیه و کادر حوزه های علمیه استان و روحانیون جهادی به همراه ۴۵ نفر از روحانیون فرهنگی و ائمه جماعات بیمارستانها  در این طرح شرکت و فعالیت کنند.

گفتنی است، گروه جهادی طلاب اعزامی از قم کار خود را برای اجرای این طرح از استان قم آغاز کردند و نیز در ادامه این طرح به مدت یک ماه در استان خوزستان فعالیت خود را ادامه دادند و در حال حاضر نیز به استان های بوشهر و هرمزگان برای ادامه اجرای این طرح سفر کردند.

گروه جهادی طلاب اعزامی از قم بناست از  روز شنبه آموزش و ساماندهی تیم ها در این دو استان را آغاز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha