پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در طول سال در سطح ادارات استان کردستان بازرسی هایی در بحث حجاب و عفاف صورت می گیرد و تاکنون ۵۰۰ مورد بازرسی در این زمینه انجام گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود الله‌مرادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حجاب و عفاف موضوعی مشترک بین زن و مردم است و احکام این حکم الهی برای دو آمده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: برخلاف تبلیغات دشمنان باید گفت که حجاب مصونیت است نه محدودیت، زیرا هرآنچه که برای انسان ارزشمند باشد از آن صیانت می کند.

الله مرادی عنوان داشت: اگر می خواهیم که مدینه ای فاضله به معنای واقعی داشته باشیم باید حرمت زن و مردم در آن جامعه نگه داشته شود.

وی  افزود: نباید عفاف و حجاب را تنها به یک هفته محصور کنیم، بلکه رعایت این حکم الهی برای همه باید در طول سال جاری و ساری باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: برخی از افراد اینگونه القا می کنند که اسلام همواره به دنبال محدود کردن انسان است، ولی بالعکس اسلام واقعی به دنبال ارتقای جایگاه انسان به عنوان اشرف مخلوقات است.

این مسئول فرهنگی تاکید کرد: همه ما به عنوان عضوی از جامعه اسلامی در مقابل ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی مسئول هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: در بحث حجاب و عفاف ۲۴ دستگاه ذیربط هستند و بایستی بر اساس قانون در بخش عفاف و حجاب درست عمل کنند.

الله مرادی اظهار کرد: در طول سال در سطح ادارات استان کردستان بازرسی هایی در بحث حجاب و عفاف صورت می گیرد و تاکنون ۵۰۰ مورد بازرسی در این زمینه انجام گرفته شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: هرگز با اجبار نمی‌توان امر به معروف و نهی از منکر کرد، زیرا تربیت درست و آموزش‌ها باید از خانواده‌ها شروع شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از طریق رسانه به‌عنوان چشم بینای جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha