جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون ورودی جامعه الزهرا در سال 99

حوزه/ نتایج آزمون ورودی جامعةالزهراعلیهاالسلام در سطوح ۲ و ۳ و بازپذیری از طریق سامانه سنجش و پذیرش این مرکز علمی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر با اشاره به مشخص شدن نتایج آزمون ورودی سطوح ۲ و ۳ و بازپذیری بیان داشت: داوطلبان محترم می توانند برای مشاهده نتیجه آزمون با کد رهگیری ثبت نام به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در آزمون ورودی سطح ۲ و ۳ نزدیک به ۵ هزار نفر شرکت کرده بودند که حدود دوسوم آنها قبول و برای مصاحبه دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: قبول‌شدگان می بایست پس از مطالعه دفترچه راهنما، از ۲۴ تیرماه با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش برای مصاحبه حضوری ثبت نام و مدارک مورد نیاز را از طریق همین سامانه ارسال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی‌فر اظهار داشت: با توجه به اینکه پذیرفته‌شدگان رشته‌های مذاهب اسلامی، کلام اسلامی با گرایش امامت و مطالعات اسلامی زنان در آزمون سطح ۳ به حدنصاب نرسیده‌اند پذیرفته شدگان رشته‌های مذاهب اسلامی و کلام اسلامی با گرایش امامت می‌توانند یکی از رشته‌های «کلام اسلامی» یا «کلام اسلامی با گرایش مهدویت» را انتخاب کنند. برای این امر لازم است به سامانه ارسال و پیگیری درخواستها مراجعه کرده و درخواست تغییر رشته خود را با تصریح رشته مورد نظر جدید حداکثر تا روز پنجشنبه، ۲۶ تیر ثبت کنند.

وی همچنین افزود: درباره پذیرفته شدگان رشته مطالعات زنان به زودی تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: نتایج آزمون سطح ۴ نیز به زودی اعلام و پذیرفته‌شدگان برای مصاحبه علمی دعوت می‌شوند.

آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام روز ۳۰ خرداد ماه با حضور حدود ۵ هزار داوطلب به صورت برخط برای سطح ۲ و ۳ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سطح ۴ به صورت حضوری برگزار شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سمیه IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    با سلام ببخشید چرا جواب ازمون من میزنه ثبت نام شما تکمیل نشده،نتیجه ای یافت نشد...ازمون30خرداد سطح سه. شرکت کردم منتظر جوابم در امان و پناه خدا
  • اکبری IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام، من آزمون سطح ۲ شرکت کردم جواب آزمون میزنه خطا صفحه ای یافت نشد، باید چیکار کنم؟