شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برگزاری آزمون دومین دوره عالی فقه در جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا گفت: در جهت پرورش بانوان مجتهده ، دوره عالی فقه در جامعه الزهرا برگزار می‌شود و ثبت نام از داوطلبان بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام اباذر عمرانی فر در نشست خبری جامعه الزهرا اظهار داشت: سال گذشته ۲ هزار نفر ظرفیت پذیرش در سطوح مختلف تحصیلی جامعه الزهرا داشتیم که طی آن ۲۲۵۴ نفر از میان ۴۶۰۰ داوطلب پذیرش نهایی شدند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا بیان داشت: سال گذشته بیشتر مصاحبه های پذیرفته شدگان مجازی برگزار شد و تعداد کمی حضوری بود.
وی ادامه داد: تعدادی از پذیرفته شدگان، به دلیل بیماری و شرایط رفت و آمد، مصاحبه نشدند که برای سال تحصیلی آینده بعد از قبولی در مصاحبه پذیرش می‌شوند.
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا ابراز داشت: داوطلبان قبل از ثبت نام و خرید کارت، دفترچه راهنمای ثبت نام را دقیق مطالعه کنند و درصورت هرگونه سوال، در بخش سنجش و پذیرش سایت جامعه الزهرا ،درخواست های خود را عنوان کنند که در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده می‌شود.
وی افزود: ششم تا ۱۲ اردیبهشت زمان مصاحبه پذیرفته شدگان می باشد که طی زمان بندی به آن ها اعلام می‌شود.
حجت الاسلام عمرانی فر تصریح کرد: تعدادی از داوطلبان که معاف از آزمون هستند اول تا ۲۰ خرداد برگزار می شود. شرایط افراد معاف از آزمون در دفترچه راهنما کامل ذکر شده است.
وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید، تمام وقت عصر نیز به بخش های تحصیلی اضافه شده است تا طلاب بیشتری بتوانند تحصیل کنند.
رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا عنوان کرد: در مقطع سطح دو، برنامه تمام وقت کوثر نیز دایر است که ویژه ممتازین و نخبگان بوده و برنامه آموزشی خاصی دارند.
حجت الاسلام عمرانی فر افزود: بخش بازپذیری برای افرادی که دارای مدرک سطح یک باشند و یا ۷۵ واحد درسی را گذرانده باشند ارایه می شود و آزمون آن ها نیز جداگانه است.
وی افزود: در سطح سه، ۱۴ رشته به صورت حضوری ارائه می شود و در بخش مجازی ۴ رشته و در بخش غیر حضوری سه رشته ارایه می شود.
وی ابراز کرد: پذیرش طلاب غیرایرانی در سطح سه بهمن ماه آغاز می شود.
وی بیان کرد: در مقطع سطح چهار، پنج رشته ارائه می شود و آزمون آن متمرکز در شهر قم برگزار می شود.
رییس اداره سنجش و پذیرش تصریح کرد: امسال پذیرش بانوان در دوره عالی فقه در جهت پرورش بانوان مجتهده برگزار می شود و ثبت نام از داوطلبان بهمن ماه است.
وی افزود: این دوره مختص افرادی است که سطح چهار را گذرانده باشند و آزمون نیز به صورت تشریحی در قم برگزار می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha