سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ حجت الاسلام جباری با انتقاد از افزایش بی رویه و افسار گسیخته قیمت ها در کشور، خواستار نظارت جدی مسئولان بر وضعیت قیمت ها شد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت ها در کشور خواستار نظارت جدی مسولان بر وضعیت قیمت ها شد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که متأسفانه وضعیت اقتصادی مردم در شرایط کرونایی جامعه به هیچ عنوان رضایت بخش نیست، افزود: رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور مهم ترین مطالبه مردم از مسؤولان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه مشکلات اقتصادی کشور را نباید به تحریم های دشمن گره زد، ادامه داد: بخش مهمی از این مشکلات ناشی از عدم مدیریت صحیح مسؤولان است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که ایران اسلامی کشوری با ظرفیت و منابع ویژه است، خاطرنشان کرد: در صورت بهره برداری و مدیریت صحیح مشکلات اقتصادی به حداقل خواهد رسید.

وی با اشاره به این که متأسفانه نگاه مسئولان کشورمان در طول سال های اخیر تنها به بیرون متمرکز شده بود، تصریح کرد: نتیجه غافل شدن از توان و ظرفیت داخل کشور و دل بستن به همراهی غرب وضعیت امروز کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجربه چهل ساله کشور باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد که از اعتماد به غرب به شدت پرهیز کنند، افزود: اروپا و آمریکا هیچ گاه دوست ملت ایران نخواهند بود، بلکه آنها تنها به دنبال منافع زیاده خواهانه خود از کشورمان هستند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که وضعیت اقتصادی امروز کشور نتیجه سال ها مذاکره با طرف های غربی در برجام است، ادامه داد: برجام سند روشنی از خیانت و فریبکاری اروپا و آمریکا است.

وی با اشاره به این که تنها راه بر طرف کردن مشکلات اقتصادی تقویت توان و ظرفیت داخلی است، تصریح کرد: علیرغم این که مقام معظم رهبری سال ها است نسبت به تقویت توان و تولید داخل تأکید می کنند مسئولان به این مسأله مهم کم توجه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مدیران کشور توان و ظرفیت خود را در مسیر تقویت تولید داخل به کار گیرند، ادامه داد: به طور حتم اگر در سالی که از سوی رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده شاهد تقویت تولید داخل باشیم بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha