جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس

حوزه/ کارشناس مذهبی اهل سنت گفت: نمایندگان مجلس بدانند نقشه راه را از توسط مقام معظم رهبری دریافت کرده اند، لذا همه ملت و دلسوزان نظام از وکلای خود می خواهند که در بهبود وضعیت اقتصادی و... جامعه کوشا باشند.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: مسئله کرونا به طور بسیار گسترده ای زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است  و با وجود اینکه کسی نمی تواند منکر زیان های جانی، مالی، معنوی و... کرونا باشد، ولی باید بتوانیم این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم تا به سلامتی دوران پساکرونا را هم تجربه کنیم.

وی ادامه داد: در این ایام که اکثر مردم خانه نشین شده اند، یک فرصت مغتنم برای ارتباط بیشتر با خدا، مطالعه، رجوع به قرآن کریم و... است، لذا مومن واقعی کسی است که از تهدیدها فرصت بسازد.

این کارشناس مذهبی اهل سنت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم، اظهار کرد: سخنان رهبری که مخاطب آن نمایندگان مجلس بودند، جامع و بسیار مهم بود و معظم له راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی را یادآوری کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از نمایندگان می خواهند تمام تلاششان را در راه بهبود وضعیت اقتصادی کشور و نیز معیشت مردم معطوف دارند، لذا نمایندگان مکلفند که این منویات را عملیاتی کنند.

این مدرس علوم دینی اهل سنت کردستان اظهار کرد: یکی دیگر از توصیه های رهبر معظم انقلاب، همراهی مجلس با دولت برای برطرف کردن مشکلات موجود بود. ایشان فرمودند «لجبازی با دولت هیچ کاری را درست نمی کند»، بی شک کلام ایشان در این باره بسیار مهم و کلیدی است.

ماموستا ایزدی ادامه داد: نمایندگان مجلس بدانند نقشه راه را از توسط مقام معظم رهبری دریافت کرده اند، لذا همه ملت و دلسوزان نظام از وکلای خود می خواهند که در بهبود وضعیت اقتصادی و... جامعه کوشا باشند.

این کارشناس علوم اهل سنت گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب به صورت جامع و بسیار صریح با نمایندگان مجلس سخن می گویند، این امر دو موضوع را به ذهن همه ما متبادر می سازد، نخست اینکه امام خامنه ای توجه و امید بسیار زیادی به کارکرد مجلس دارند و دوم  اینکه مجلس یکی از ارکان تاثیرگذار در کشور می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha