چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: کاستن سطح امنیت در جامعه از برنامه های دشمنان داخلی، منطقه ای و جهانی است و بعینه این تلاش را می توانیم در اخبار رسانه های برانداز ببینیم.

حجت الاسلام سید جلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار کرد: کشورهایی که زیر یوغ استکبار و استعمار نمی روند بی شک باید فشارهایی سیاسی، اقتصادی و... را برای حفظ استقلال و حاکمیت خود تحمل کنند و وضعیت ایران این گونه است.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴ دهه است که در مقابل خواسته های نامشروع و غیرانسانی کشورهای غربی و مستکبر ایستادگی کرده است و در مسیر طولانی و بلند تاریخی توطئه های بسیاری را تجربه کرده است که به یاری خداوند متعال یکایک این توطئه ها خنثی شده است.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود گفت: هزینه آزادی و استقلال ایران اسلامی، ایستادگی در برابر فشارهای نامتعارف و غیرقانونی و غیربشری مستکبرین است.

وی با تمجید از مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان این انقلاب، عنوان کرد: دشمنان این انقلاب در طول ۴ دهه اخیر دست به هر توطئه ای زده اند و هزینه های زیادی برای درهم شکستن این نظام اسلامی متحمل شده اند ولی تاکنون هر کاری که انجام داده اند به در بسته خورده اند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آغاز موج جدیدی از جنگ رسانه ای دشمنان برای ایجاد بسترهای ناآرامی در کشور، عنوان کرد: در هفته های اخیر رسانه های بیگانه و برانداز به هماهنگی خاصی در حال ایجاد یک جو روانی در داخل کشور هستند، لذا همه باید در این زمینه هوشیاری خود را حفظ کنیم و صفوف‌مان را از توطئه گران و جیره خواران استکبار جدا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: ایجاد اغتشاش داخلی با حمایت رسانه های معاند، ایجاد تحریم های همه جانبه و... تنها گوشه ای از آغاز توطئه و آشوب احتمالی دشمنان علیه این ملت و نظام است.

این استاد حوزه علمیه کردستان بیان کرد: کاستن سطح امنیت در جامعه بی شک یکی دیگر از برنامه های دشمنان داخلی، منطقه ای و جهانی است و بعینه این تلاش را می توانیم در اخبار رسانه های برانداز ببینیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش حساس و کلیدی روحانیون، طلاب و حوزه های علمیه در این روزها، عنوان داشت: جامعه ایرانی قشر روحانی و طلبه را از خود می داند، لذا روحانیون می توانند زوایای پنهان و آشکار دشمنان در بحث فتنه انگیزی در کشور را برای مردم و جامعه تبیین و تحلیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha