پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلبریتی

حوزه/مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: امیدواریم که سلبریتی های وطنی هرچه سریعتر به خود بیایند و بدانند که هیچ کشوری برایشان مانند ایران عزیز نخواهد شد و نیز هیچ اعتباری به وعده و وعید کشورهای غربی نیست.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به افزایش بی سابقه هجمه های رسانه ای دشمنان انقلاب، گفت: در طول 4 دهه اخیر به اندازه این ماه ها شاهد تهاجم هماهنگ رسانه های معاند علیه نظام اسلامی و تلاش برای ایجاد آشوبی دوباره نبوده ایم.

وی ادامه داد: بسیاری از رسانه های برون مرزی و معاند دشمن با انسجام خاصی این روزها بر روی مسایل بسیار ویژه ای در جامعه ایرانی زوم کرده اند و بی شک هدف از این تهاجم رسانه ای ایجاد زیرساخت های یک اغتشاش بزرگ در کشور می باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: ملت ایران همیشه نشان داده اند که خط و صف آنان از آشوبگران و توطئه گران داخلی و خارجی جداست و این مهم را در سال های اخیر به عینه به جهانیان نشان داده اند.

دریایی در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه های داخلی در بحث جنگ رسانه ای باید فعال تر از گذشته عمل کنند، تاکید کرد: باید اذعان کرد که اکثر رسانه های داخلی وظیفه اصلی خود که همان اعتلای انقلاب و نظام می باشد را به فراموشی سپرده اند و در مسیر جریان ها و طیف بندی های سیاسی قرار گرفته اند که این می تواند برای این نظام هزینه داشته باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان افزود: از سوی دیگر شاهدیم که برخی سلبریتی های وطنی خواسته یا ناخواسته همنوای دشمنان انقلاب و نظام شده اند.

وی تصریح کرد: برخی سلبریتی ها که خود را نماینده مردم می انگارند، این روزها به جای حضور در جامعه و مشارکت در امور عام المنفعه تنها به دنبال اندوختن بر دارایی های خود در بانکهای خارجی و اخذ تابعیت برای خود و خویشان شان در کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند که این را باید خیانتی بزرگ به سرزمین مادری دانست.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در پایان گفت: امیدواریم که سلبریتی های وطنی هرچه سریعتر به خود بیایند و بدانند که هیچ کشوری برایشان مانند ایران عزیز نخواهد شد و نیز هیچ اعتباری به وعده و وعید کشورهای غربی نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha