شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه گفت: دشمنان به دنبال بسترسازی ایجاد اغتشاش در کشور هستند، لذا همه در این برهه حساس از عمر انقلاب اسلامی وظیفه ملی و میهنی بسیار مهمی بر عهده داریم.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با تبریک تبریک انتصاب حجت الاسلام انتظاری به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: امیدواریم که این انتصاب ساز توسعه کمی و کیفی هرچه بیشتر مدرسه علمیه قروه شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه بیان کرد: خوشبختانه مدرسه علمیه قروه، از نظر استانداردهای روز در جایگاه خوبی است و جا برای کار بیشتر در حوزه دین و شریعت باز است، لذا از همه همکاران درخواست داریم که مدیر جدید این مدرسه را در تحقق اهداف و برنامه های هدف گذاری شده حمایت همه جانبه نمایند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر ماهیت تبلیغات رسانه ای دشمنان در روزها و هفته های اخیر، بیان کرد: دشمنان نسبت به قبل زمان بیشتری برای رصد اوضاع داخلی کشور صرف کرده و برای پیشبرد اهداف شیطانی خود علیه نظام و ملت ایران هزینه های میلیارد دلاری صرف می کنند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: در روزهای اخیر دشمن به دنبال تکرار سناریوی اغتشاش در کشور است و برای رسیدن به این نیت پلید و غیرانسانی از تمام نیروی خود چه در داخل و چه خارج از کشور بهره می برد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه افزود: امروز همه جامعه به ویژه روحانیون و طلاب نیازمند بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی هستند، زیرا یکی از اهداف دشمنان تخریب جایگاه معنوی و مردمی حوزه های علمیه در نزد جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به دشمنان داخلی به اندازه دشمنان خارجی حساس و تیزبین باشیم، بیان کرد: بی شک هستند افراد و حتی گروه هایی در داخل کشور که اقدامات آنان کم از اقدامات براندازان و معاندان خارج از کشور نیست، لذا همه باید در قبال این دشمنان و معاندان داخلی هوشیارنه عمل کنیم و در دام برنامه های آنان قرار نگیریم.

حجت الاسلام رضایی گفت: بزرگنمایی مشکلات مردم، نوسانات اقتصادی، انتشار اخبار پوپولیستی و... از نشانه های جنگ روانی رسانه های بیگانه و صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی ایران است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه قروه در پایا اظهار کرد: از سوی دیگر دشمنان امروز با شعار زیبای «حقوق بشر» به دنبال بسترسازی برای ایجاد جو اغتشاش در کشور هستند؛ لذا همه در این برهه حساس از عمر انقلاب اسلامی وظیفه ملی و میهنی بسیار مهمی بر عهده داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha