جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/ سلبریتی ها شرایط حساس امروز را درک کنند و در بازی های طراحی شده در بی بی سی، سازمان سیا، موساد، اینترنشنال و تیرانا به عنوان پیاده نظام نقش آفرینی نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر؛ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در یادداشتی به بررسی مواضع سیاسی، نظامی و اقتصادی ایران در منطقه و واکنش دشمنان به این تغییرات پرداخته است.

در این یادداشت آمده است:

۱ ) سفر مقتدرانه سرلشکر باقری به سوریه و توافقات صورت گرفته، نشان از روزهای بسیار سخت برای اسرائیل دارد. اسرائیلی که پیش از این رقیبی برای قدرت هوایی خود بین همسایگانش نمی‌شناخت، از ارتقای پدافند هوایی سوریه توسط ایران بدجوری وحشت کرده است، زیرا قدرت پدافندی ایران را در ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا دیده است.

 ۲) انتشار سند همکاری‌های راهبردی ایران و چین به اعتراف مقامات آمریکا، فرصت خوبی در اختیار ایران قرار می‌دهد تا فشارهای اقتصادی آمریکا را کم اثر کند.  هر چند در این روزها تلاطم و نوسانات قیمت‌ها آزاردهنده است، اما دورنمای وضعیت اقتصادی کشور روشن تر از گذشته است.

۳) بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در جلسه تصویری با نمایندگان مجلس، فضایی که می رفت به تشنج و التهاب در جامعه منجر شود، به آرامش و تقویت همکاری های دو قوه مبدل ساخت و جلسات سازنده و مستمر کمیسیون های مجلس با وزرای دولت، امید به کاهش مشکلات و تحرک بیشتر دولت را افزایش داده است.

در چنین شرایطی تحرکات امپراتوری رسانه‌ای بدخواهان ملت در تشدید جنگ رسانه‌ای علیه نظام اسلامی و مردم ایران قابل درک است.

امید که افراد رسانه‌ای و به اصطلاح سلبریتی ها در داخل کشور، شرایط حساس امروز را درک کنند و در بازی های طراحی شده در بی بی سی، سازمان سیا، موساد، اینترنشنال و تیرانا به عنوان پیاده نظام نقش آفرینی نکنند، که  اگر  ناامنی هایی از جنس آشوب‌های گذشته در کشور رخ دهد، قطعاً دود آن به چشم زمینه‌سازان امروز آن نیز خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha