پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میرباقری

حوزه/ نشست «ستاد رسانه ای جهش تولید» رسانه ملی با حضور رئیس و اعضای این ستاد در سالن جلسات معاونت سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مرتضی میرباقری معاون سیما و رئیس «ستاد رسانه ای جهش تولید» در نشست ستاد رسانه‌ای جهش تولید که در سالن جلسات معاونت سیما برگزار شد، با تاکید بر لزوم عملیات رسانه‌ای برای جهش تولید و حرکت هماهنگ دیگر معاونت های سازمان صداوسیما در این خصوص گفت: در دیدار تصویری اخیر نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر معظم انقلاب، ایشان تذکرات و توصیه‌هایی مهمی در حوزه اقتصادی داشتند و این امر وظیفه ما در رسانه ملی و ستاد رسانه‌ای جهش تولید را به عنوان پیشران دیگر بخش‌ها سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به هدف گذاری این ستاد برای تصویب و اجرایی شدن قوانین لازم برای جهش تولید ادامه داد: این ستاد باید با دعوت از دیگر بازیگران و موثران این عرصه در قوای سه‌گانه و هماهنگی و پشتیبانی‌های لازم از آنان، همچنین از دستگاه‌های مسئول در حوزه وظایف قانونی زمین مانده مطالبه‌گری کند.

رئیس «ستاد رسانه‌ای جهش تولید» رسانه ملی از چند عملیات رسانه‌ای هماهنگ در سازمان خبر داد و تصریح کرد: مالیات بر فعالیت‌های غیر مولد از جمله این موارد است و به طور جدی از اصلاح قوانین مالیاتی به نفع تولید حمایت می‌کنیم.

میرباقری با اشاره به ترویج و تسهیل‌گری کارآفرینی به عنوان دیگر عملیات رسانه ای افزود: در این خصوص «جشنواره کارآفرینی» راه‌اندازی شده و علاوه بر برنامه روزانه شبکه یک سیما به زودی شبکه‌های استانی نیز در اجرای آن مشارکت خواهند کرد.

وی پیگیری مشکلات تولید با هدایت معاونت سیما و تمرکز بر نهضت ساخت داخل در تمامی معاونت‌های عضو ستاد را از دیگر این عملیات‌ها برشمرد.

رئیس «ستاد رسانه‌ای جهش تولید» صداوسیما تاکید کرد: جهش بهره وری محصولات کشاورزی از دیگر موضوعات در دستور کار است که علاوه بر اختصاص بر شبکه یک سیما معاونت استان‌ها نیز در معرفی کشاورزان و دامداران موفق اهتمام ویژه‌ای دارد.

چپریان قائم مقام معاون سیاسی و از اعضای ستاد رسانه‌ای جهش تولید نیز در این جلسه گفت: معاونت سیاسی با تکیه بر پژوهش تولید گزارش‌های تحقیقی با موضوع جهش تولید را به جد دنبال می‌کند، به طوری که امسال هفته‌ای دو گزارش روی آنتن می‌بریم و به زودی شاهد پخش سه گزارش در هفته از بخش‌های خبری خواهیم بود.

شکیبا قائم مقام سیمای استان ها نیز از تولید ۱۰ فیلم تلویزیونی با موضوع شعار سال خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون در مراکز استانی صداوسیما ۵ فیلم در مرحله تولید، ۵ فیلم در مرحله پیش تولید و ۵ مجموعه انیمیشن در مرحله نگارش داریم. همچنین در این جلسه، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک و قائم مقام ستاد رسانه‌ای جهش تولید، سیاح دبیر ستاد، اصغری نماینده امور بین‌الملل و دفاتر خارجی و حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را برای پیشبرد بهتر اهداف ستاد مطرح کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طرح عجیب مالیات خانه های به اصطلاح خالی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اصلاح مالیات خانه خالی: 1-تعریف:6ماه خالی 2- جاگزینی فردباخانواریاحقوق فرزند 3-شرایط اضطرار:فقط درشهربحرانی ارزیابی سال 4-زمان ایجادسامانه واجرا:2بازه6ماه - اجراتدریجی،جایگزین نه دفعی: 1- سال1تهران 2- سال2کلانشهر 3- سال3مراکزاستان 4- سال4بیش100هزارخانوارسال2و3 و4و5برابرمالیات براجاره - استثنائات وخارج ازشمول مالیات باشرط:1- تعدادواحدکمترازاعضابالا 18سال.2-غیرلوکس.3-متراژهرواحدکمتر109متر.4- تعدادواحدبه5نرسد.5-ثبت سامانه وزمان تعیینی.6-هرسال بروز.7-استفاده از1بند.9-سندقانونی وپایان کار.غیرزمین خواری.10-اختلافی یاعقبنشینی تعریض نباش: 1- خانوارپرجمعیت4نفریا3فرزنده 2- بازنشسته یابالا70سال 3- خانوارمعلول شدیدوروان یابیمارخاص یاجانباز40%ایثارگرآزاده 4- خانواربادانشجوشهریه 5- خانوارسرباز 6- خیرین مدرسه، خانه یاسلامت یاتکفل کودک،معلول،واقف،فرزندخواند 7- محل کارغیرشهرسکون از25کیلومتریامناطق محروم یاروستایامرزیاصعبعبوریاعملیاتی 8- خانوارفرزندبیکار 9- ایتام،زنان سرپرست یابی یابدسرپرست 10- مشاغل خانگی 11- مرزنشین،مناطق مرزیاتا50 کیلومتر 12- نابینا،ناشنوا،بیفرزند،همسرمرده 13- واحدنقلی،کلنگی،تجاری مسکونی