چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روستا آزاد

حوزه/ با این اوضاع فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، نمره عادلانه به متولیان فرهنگی خیلی پایین تر از حد انتظار است و نمی شود نمره قابل قبولی داد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به موضوع نقش رسانه در ترویج عفاف و حجاب گفت:  این موضوع از مسائل و اولویت های نظام جمهوری اسلامی است و هدف دشمن هم فتح و از بین بردن این خاکریز مهم است، تاکنون هر نوع تلاشی را انجام داده و به دلیل اهمیت این خاکریز قطعا تلاش های خود راهم بیشتر خواهد کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود:  از سویی باید رسانه ملی، متولیان فرهنگی، دفتر تبلیغات و حوزه های علمیه هم هر کدام نسبت به ترویج و تقویت بحث عفاف و حجاب و تقویت ارزشهای دینی و انقلاب و جبهه اسلام و مقاومت و جبهه خانواده بپردازند.

وی بیان داشت: این توانمندی در همه متولیان فرهنگی است و البته این توانمندی لوازمی دارد که از جمله تأمین بسته های مورد نیاز مخاطبین در موارد مختلف است. بعضی جاها باید از لوازم دینی و اجتماعی باید بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد گفت: نهایت این که لزوم حیاء، عفت و پاکدامنی در جمهوری اسلامی و بخصوص در شهر قم از بایسته هایی است که همه ما باید به آن اهتمام داشته باشیم تا بتوان در این رابطه دغدغه های مؤمنین را کاهش داد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: اما در این رابطه قطعا موانعی وجود دارد که بخشی از این موانع در ارتباط با نهاد و بخشی در ارتباط با جامعه می باشد. رفع موانع ترویج عفت و پاکدامنی نیازمند فرهنگ سازی است. نهایت این که کم کاری در عرصه ترویج عفاف و حجاب و فرهنگ از سوی نهادها بسیار جدی است. همه نهادهای رسانه، متولیان فرهنگی، دفتر تبلیغات، حوزه و... در بحث ترویج فرهنگ و حجاب کم کاری کرده اند.

وی بیان داشت: با این اوضاع فرهنگ عفاف و حجاب نمره عادلانه به متولیان فرهنگی خیلی پایین تر از حد انتظار است و نمی شود نمره قابل قبولی داد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha