سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برای تحقق اهداف انقلاب نیاز به افراد متعهد و کار بلد داریم که برای این منظور باید اقدام به کادر سازی و تربیت نیروی مورد نیاز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در هم‌اندیشی سرمربیان اقشار بسیج، موفقیت در ادامه مسیر انقلاب را مستلزم تربیت نیروهای کارآمد و معتقد به مباحث دینی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز نه تنها به انسان‌های خوب بلکه به افرادی که دارای توانایی مدیریت هستند احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه یاران حضرت مهدی(عج) نه تنها انسان‌های خوب بلکه مدیران خوبی هم هستند، ابراز داشت: برای تحقق اهداف انقلاب نیاز به افراد متعهد و کار بلد داریم که برای این منظور باید اقدام به کادر سازی و تربیت نیروی مورد نیاز کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه یکی از نهادهایی که در کادر سازی می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد، بسیج اقشار است، گفت: گاهی در بین اقشار مختلف نخبگان مدیریتی حضور دارند که می‌توان از طریق آن، این افراد را شناسایی و از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی صالحین برای کادر سازی، عنوان کرد: برخی از گله‌مندی‌هایی که صورت می‌گیرد در بین مدیرانی است که در ارتباط مستقیم با مردم هستند و در لایه‌های زیرین قرار دارند و لذا هدف ما از کادر سازی برداشتن باری از دوش نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جامعه نیاز به نیروی‌های مطالبه‌گر مردمی دارد، گفت: در ستاد امر به معروف معاونتی با عنوان مطالبه‌گری ایجاد شده است و اقشار مختلف می‌توانند با قرار گرفتن زیر نظر این معاونت، مشکلات و مسائل جامعه را پیگیری و مطالبه کند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان، رسالت استادیاران را داشتن مجاهدت علمی و عملی عنوان کرد و گفت: استکبار با نقشه‌های شبانه روزی خود به دنبال خاموش کردن مونور محرکه نظام که همان اسلام است، می‌باشد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ شناختی، به جنگ با احکام الهی رفته است و لذا استادیاران باید از خاموش شدن این موتور محرکه جلوگیری کنند، و اجازه ندهند دشمنان به سنگر نشینان انقلاب که همان بسیجیان هستند نفوذ کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تاکید بر اینکه در جلسات صالحین باید به مباحث بنیادی بپردازیم و از مسائل بی‌ساختار دوری کنیم، مطرح کرد: با برنامه ریزی دقیق می‌توان از انجام کار سلیقه‌ای در نهاد جلوگیری کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha