سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه اخلاقی ویژه فرماندهان مرکز آموزشی شهدای مهندسی بروجرد

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: نافرمانی از دستورات الهی ریشه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رضا کیانی، امروز در جلسه اخلاقی ویژه فرماندهان مرکز آموزشی شهدای مهندسی بروجرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرکز برگزار شد با اشاره به اینکه تقوا و پرهیزکاری می تواند ما را از بیسیاری مشکلات اجتماعی و فرهنگی عصر حاضر نجات دهد، گفت: با رعایت تقوا و عمل به دستورات اخلاقی و قرآنی روح و جسم انسان به آرامش می رسد و جامعه از بسیاری تلاطم های روحی و روانی نجات خواهد یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد با بیان اینکه داشتن تقوا و ایمان و انجام عمل صالح مسیر زندگی دنیوی و اخروی ما را مشخص می کند، خاطرنشان کرد: با داشتن ایمان و انجام امور نیک در زندگی انسان در برابر وسوسه های شیطانی بیمه خواهد شد.

حجت الاسلام کیانی با تاکید بر اینکه دارا بودن تقوا و پرهیزکاری همانند زدن سد در مقابل انجام اعمال گناه است، تصریح کرد: بی شک داشتن تقوا موجب بصیرت و روشنگری در مقابل هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود . 

در پایان این جلسه از فرماندهان نمونه اخلاقی مرکز آموزشی شهدای مهندسی بروجرد تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha