جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مقاله نویسی

حوزه/ کارگاه مقاله نویسی با عنوان طرح نامه نویسی با حضور خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در این مدرسه برگزار شد.

عصمت حسینی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود در حاشیه برگزاری کارگاه مقاله نویسی با عنوان طرح‌نامه نویسی که امروز در این مدرسه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، اظهار داشت: در این کارگاه که با شرکت حداقلی طلاب و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد، خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود روش‌ها و اصول تخصصی تحقیق و مقاله را زیرنظر زهرا شیخی استاد پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه جلسات بعدی کارگاه اصول مقاله نویسی و طرح نامه نویسی برای طلاب ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در پایان جلسات کارگاه، افراد برتر برای نوشتن تحقیقات اصولی علمی حوزوی تشویق خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود با اشاره به اینکه هدف از برگزاری کارگاه های مقاله نویسی مهارت افزایی طلاب در نوشتن تحقیقات و پژوهش‌های کارآمد است، گفت: کارگاه طرح‌نامه نویسی برای تقویت بنیه پژوهشی طلاب و پاسخگویی به سؤالات پژوهشی آنان برگزار شد.

 حسینی در پایان  یادآور شد: کارگاه های طرح‌نامه نویسی برای نوشتن مقالات علمی و کارآمد بصورت نظری و عملی به صورت متناوب و دوره ای برگزار خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha