جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت وقف، گفت: باید برای ثبت و احیای موقوفات حوزوی تلاش گسترده و مستمر صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در سومین جلسه شورای حوزه علمیه لرستان که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد با اشاره با اینکه اعضای این شورا باید با برنامه ریزی های مستمر و هدفمند در راستای تربیت طلابی مومن، مهذب و کارآمد در جامعه رسالت خود را بکار گیرند، افزود: اساتید حوزه های علمیه باید با اخلاص و بردباری در راستای ارتقاء شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی قدم بردارند و شور و نشاط فراگیری دروس را در مدارس علمیه برای طلاب فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه تحصیل در حوزه افتخاری بزرگ برای طلاب است، اظهار داشت: طلاب در دست اساتید حوزه امانت هستند و باید برای گسترش و تعمیق معارف تهذیبی و علمی در حوزه ها اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه تبیین و بررسی موقوفات حوزوی از وظایف شورای حوزه علمیه است، خاطر نشان کرد: در این راستا باید برای ثبت و احیای موقوفات حوزوی تلاش گسترده و مستمر صورت گیرد.

تلاش برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدارس علمیه، چگونگی و بررسی هزینه ها در امور تهذیبی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی و همچنین بررسی راهکارهای مختلف جهت برگزاری دروس حوزوی در مدارس علمیه استان از دیگر مطالبی بود که اعضای شورای حوزه علمیه لرستان در خصوص آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha