جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم معرفی مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که تمام مجاهدت ها و کوشش های روحانیت در عرصه های مختلف در طول سال های متمادی برای حفظ دین، جمهوریت نظام و عزت روزافزون مردم ایران اسلامی بوده است، گفت: روحانیت برخاسته از دل مردم و در کنار مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در مراسم معرفی مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد با بیان اینکه روحانیت و حوزه های علمیه همیشه در کنار مردم، در بین مردم و برخاسته از دل مردم است، اظهار داشت: تمام مجاهدت ها و کوشش های روحانیت در عرصه های مختلف در طول سال های متمادی برای حفظ دین، جمهوریت نظام و عزت روزافزون مردم ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما مجاهدت طلاب و روحانیت را در تمام عرصه ها به ویژه در خدمت رسانی به مردم در روزهای شیوع ویروس کرونا شاهد بوده ایم، گفت: ایران اسلامی با توجه به حضور جهادی و خودجوش نیروهای بسیجی، خیران و طلاب و مبلغان کشور، در بحث پیشگیری از شیوع، خدمت رسانی به مردم و بیماران و... نسبت به دیگر کشورها موفق تر عمل کرده است.

امام جمعه خرم آباد افزود: در نشست های متعدد با مسئولان بهداشتی و درمانی و گروه جهادی روحانیون تمامی اعمال مربوط به غسل، خاکسپاری و در مجموع تجهیز اموات کرونایی به خوبی انجام شده است و هیچ بیمار کرونایی بدون در نطر گرفتن اعمال شرعی بر به خاک سپرده نشده است و در این راستا روحانیت رسالت خود را به خوبی انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه طلاب و روحانیت در رزمایش مواسات نیز با اخلاص و روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم آماده و در صحنه بوده و هستند، خاطر نشان کرد: طلاب و مبلغان همواره خادم و خدمتگزار مردم هستند و در خدمت رسانی مستمر به مردم تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات استان لرستان از جمله بالا بودن نرخ بیکاری و مشکلات معیشتی مردم، بیان داشت: بالا بودن نرخ تورم، مشکلات اقتصادی و عدم رونق تولید کسب و کار رمق مردم استان لرستان را برای زندگی گرفته است و نیاز است مسئولان در این رابطه چاره اندیشی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خواستار کاهش نرخ مسکن برای مردم استان شد و ادامه داد: در این رابطه نیز مسئولان باید نگاه ویژه ای به استان لرستان داشته باشند و به فکر مردم ولایی این استان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه امید می رود با عزم جهادی همه نیروهای خادم و خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی شاهد سربلندی روزافزون ایران اسلامی باشیم، اظهار داشت: باید با عزم جهادی و تلاشی مضاعف در خدمت رسانی مخلصانه به مردم در صحنه باشیم.

وی با اشاره به اینکه به روز بودن و پاسخگویی به نیازهای دینی و فرهنگی مردم از مأموریت های اصلی مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ است، گفت: امید می رود با همت جهادی در این عرصه ها شاهد موفقیت و پویایی روزافزون حوزه های علمیه باشیم.

امام جمعه خرم آباد با قدردانی از زحمات حجت الاسلام علی بیرانوند مدیر کل سابق مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان و معرفی حجت الاسلام علیرضا محمدی امین به عنوان مدیر جدید این مرکز، گفت: امید می رود حجت الاسلام محمدی امین با تخصص و برنامه ریزی در خصوص رفع مشکلات طلاب استان لرستان اقدامات و پیگیری های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha