پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد قمی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه در راه تبلیغ، رسالت سنگینی بر عهده مبلغان و فعالان دین و فرهنگ است، گفت: مبلغان در راستای اشاعه فرهنگ دینی با اخلاص و همت جهادی رسالت خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز در مراسم معرفی مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی لرستان که در سالن همایش این اداره کل برگزار شد با بیان اینکه مبلغان عرصه تبلیغ با همت جهادی در راستای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه همت خود را بکار می گیرند، اظهار داشت: از همه افرادی که در راه اعتلای آموزه های دینی و اخلاقی تبلیغ تلاش می کنند، قدردانی می کنم، چرا که خدمت و مجاهدت در راه تبلیغ امور دینی و فرهنگی جایگاهی والا است.

وی با اشاره به اینکه در راه تبلیغ رسالت سنگینی بر عهده مبلغان و فعالان دین و فرهنگ است، افزود: در این راه باید رسالت ها و اهداف تبلیغ را همواره مورد توجه قرار دهیم و در این راستا فعالیت های چشمگیری صورت گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه انتظار می رود لرستان در بحث امور فرهنگی به گونه ای عمل کند که برای سایر استان ها نیز الگو باشد، خاطرنشان کرد: مبلغان در راستای اشاعه فرهنگ دینی باید با اخلاص و همت جهادی رسالت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه تبلیغ باید مردمی، همگانی، منسجم و اجتماعی تر باشد، بیان داشت: امید می رود این عزم مؤمنانه برای گره‌گشایی فرهنگی به یک افق چشم نواز و قلل مرتفع منجر شود.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات حجت الاسلام مهدوی امین مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی لرستان گفت: حجت الاسلام مهدوی امین با صداقت، خدمت و جدیت در این عرصه خدمت نمود و از این پس نیز از راهکارهای وی در راستای اشاعه فرهنگ دینی بهره خواهیم گرفت.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان با تاکید بر اینکه پرچم مظلومیت فرهنگ را باید به دست گرفت، تصریح کرد: بی شک در راستای عمل به این شعار، مبلغان و فعالان دینی و فرهنگی باید با همت جهادی قدم بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    4 0
    بعد از گذشت دو سال از ریاست جناب قمی بر سازمان تبلیغات، می گذرد همچنان کار اصلی ، عزل و نصب مدیران است و کار فرهنگی تعطیل تعطیل، دقیقا منظور ایشان از کار جهادی چیست؟؟؟؟؟؟؟
    • مومن انقلابی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      0 0
      وقتی طرز تفکر ایشان اینگونه است که کارکنان قبلی کار جهادی نمیکردند و رفقا و وابستگان خود را بر امور منصوب میکند، انتظار کار فرهنگی از ایشان نداشته باشید و امیدوار به بهبود شرایط فرهنگی نباشید