شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زهرا(س) شهرستان دورود بر ارائه دروس سبک زندگی اسلامی به عنوان دروس اقتضایی و پیشنهادی واحدهای آموزشی به طلاب این مدرسه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، عصمت حسینی امروز در جلسه هم اندیشی بسته های اقتضایی و پیشنهادی واحدهای آموزشی طلاب مدرسه مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود که با حضور اساتید برگزار شد، بیان داشت: باید با برنامه ریزی و نیازسنجی جامعه نسبت به ارائه دروس اقتضایی در سرفصل های متعدد برای خواهران طلبه تصمیم گیری شود.

 وی، ارائه دروس در حوزه هایی از جمله راهکارهای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، پاسخگویی به شبهات اعتقادی، همسرداری، تربیت فرزند، برگزاری کارگاه های روش های سخنرانی، مداحی و اصول تبلیغ مؤثر و کارآمد برای طلاب را پیشنهاد داد و افزود: با برگزاری این کلاس ها و کارگاه ها به عنوان دروس اقتضایی می توانیم در تربیت طلاب و مبلغانی کارآمد و مؤثر در راستای تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه قدم برداریم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) شهرستان دورود در این جلسه با اشاره به اینکه ارائه مطالب و سرفصل های متعدد در راستای تبلیغ عملی برای خواهران طلبه و مبلغ ضروری است، خاطرنشان کرد: طلاب با شرکت در این کلاس ها و کارگاه ها اصول عملی تبلیغ را فرا می گیرند و برای تبلیغ اثرگذار در جامعه آماده خواهند شد.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه خواهران تا پایان مردادماه ادامه دارد، یادآور شد: تحصیل سطح ۲ حوزه در این مدرسه بدون آزمون با شرط سنی ۴۰ سال و مدرک دیپلم است و علاقه مندان ورود به حوزه می توانند با ثبت نام در این مدرسه از خدمات خوابگاهی هم بهره مند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha