جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام مجید باباخانی

حوزه/ حجت‌الاسلام باباخانی طی حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به‌ عنوان «رئیس ستاد انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان کشور» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی به ریاست « ستاد انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان کشور» منصوب شد.

در این حکم انتصاب آمده است:

انقلاب اسلامی با تکیه بر توکل و توجه به ذوات مقدسه اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم اسلام) به پیروزی رسید و تمامی موفقیت‌های آن در پرتو همین رکن رکین رقم خورد. گام دوم انقلاب در حالی آغاز شده است که با موانع و مشکلات دو چندان روبه‌رو هستیم و جایگاه توسل و نقش ستایشگران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در طی این طریق بی‌بدیل خواهد بود.

با توجه به آنچه گفته شد و اهمیت جامعه ستایشگری کشور و نقش کانون مداحان در آن و اهمیت این دوره انتخابات، با پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی و تبلیغ سازمان، جنابعالی را که به ظرایف این موضوع واقفید به‌عنوان «رئیس ستاد انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان کشور» منصوب می‌کنم.

توجه به نظرات بزرگان ستایشگری، به‌خصوص شورای عالی اندیشه‌ورزی ستایشگری کشور، استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، اصلاح فرآیندهای گذاشته و دقت نظر در سلامت انتخابات، سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

محمد قمی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha