جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه شورای نهادهای حوزوی استان لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و نیاز سنجی تبلیغی، گفت: با شناسایی ظرفیت ها و نیازسنجی از اقشار مختلف می توان برنامه های تبلیغی را موفق تر اجرا کرد و خروجی مطلوب تری از تبلیغ دینی در جامعه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی لرستان که در مدیریت حوزه استان برگزار شد با اشاره به اینکه حوزه های علمیه پرچمدار اشاعه آموزه های دینی و قرآنی در جامعه هستند، گفت: مبلغان باید برای صیانت از این آموزه ها در عرصه تبلیغ همت جهادی داشته باشند و با اخلاص و سعه صدر در راستای اشاعه آموزه های اخلاقی و قرآنی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد برنامه های تبلیغی باید برنامه ریزی و نیازسنجی صورت گیرد، اظهار کرد: با شناسایی ظرفیت ها و نیازسنجی از اقشار مختلف می توان برنامه های تبلیغی را موفق تر اجرا کرد و خروجی مطلوب تری از تبلیغ دینی در جامعه داشته باشیم .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، هماهنگی و انسجام در اجرای برنامه های تبلیغی را نیازی ضروری نهادهای حوزوی برشمرد و خاطر نشان کرد: در این راستا لازم است هماهنگی های مستمر با برگزاری جلسات بین نهادهای حوزوی در مباحث آموزشی و تبلیغی صورت گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از تمام ظرفیت های نهادهای تبلیغی و حوزوی برای تعمیق و گسترش مبانی دینی و قرآنی در جامعه، افزود: نهادهای تبلیغی از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه خواهران و برادران استان همت خود را برای برنامه ربزی، هماهنگی و اجرای برنامه های تبلیغی و آموزشی برای تمام اقشار بکار خواهند گرفت تا شاهد خروجی تبلیغ دینی موثر و کارآمد در جامعه باشیم .

در پایان این جلسه در خصوص انتخاب رئیس و دبیر شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان لرستان و هماهنگی بیشتر برای اجرای برنامه های دینی و آموزشی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha