پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجاب

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نشست های حجاب با عنوان دورهمی‌های عفاف در پارک های بانوان این استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اعلام این مطلب گفت: این نشست ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری های اجتماعی برای بانوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این نشست ها خواهران طلبه و مبلغ آثار و برکات رعایت عفاف و حجاب را برای بانوان تبلیغ و تشریح می کنند، افزود: در این نشست ها آیات و روایات  در خصوص ضرورت رعایت عفاف و حجاب برای استحکام بنیان خانواده تشریح می شود.

عزیزی پخش گزیده های بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عفاف و حجاب، ایجاد بروشورها و مطالب حاوی فرهنگ عفاف، برگزاری کارگاه ها برای بانوان نهادها و ادرات استان با موضوعات عفاف و حجاب با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مسابقات کتابخوانی، ساخت کلیپ در خصوص فرهنگ سازی عفاف و حجاب، آثار مخرب بدحجابی، انتظار شهدا از بانوان در رعایت عفاف و حجاب، معرفی کتاب و... را از مهمترین برنامه های هفته عفاف و حجاب برشمرد و گفت: بیشتر برنامه های عفاف و حجاب به خاطر حفظ سلامتی مردم در فضای مجازی به همت خواهران طلبه و اساتید حوزه برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نصب تراکت ها و احادیثی در مورد عفاف و حجاب در سطح شهر و همچنین ورودی مراکز خرید برای بانوان نیز برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در این اقدام خواهران طلبه و مبلغ احادیث قرآنی را در خصوص عفاف و حجاب بر روی شیشه های مراکز خرید نصب می کنند تا رعایت عفاف و حجاب برای بانوان در جامعه فرهنگ سازی شود.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان بکار گیریم، گفت: در این خصوص باید بصیرت افزایی و اطلاع رسانی لازم به همت مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha