جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان در جمع متقاضیان ورود به مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان نورآباد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز با حضور در جمع متقاضیان ورود به مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان نورآباد، از نزدیک در جریان روند مصاحبه آنان قرار گرفت.

وی در این دیدار خطاب به طلاب ورود به این مدرسه بیان داشت: شما باید با شور و انگیزه وارد مدارس علمیه شوید و در  راه کسب معارف تهذیبی و حوزوی همت خود را بکار بگیرید.

وی با اشاره به اینکه تحصیل علوم حوزوی افتخاری برای جوانان است، افزود: طلاب از بدو ورود به حوزه باید با برنامه ریزی، نظم و حضور مستمر در کلاس و بحث، دروس حوزوی را بیاموزند تا بتوانند مبلغانی مهذب، موفق و کارآمد برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل بیت(ع) باشند.

 مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه متقاضیان ورود به حوزه های علمیه الگوی جوانان باشند، خاطرنشان کرد: عمل به شاخصه ها و اصول طلبگی و نحوه رفتار و منش طلاب باید برای دیگران الگو باشد و تلاش کنند تا همواره اخلاق و اصول شاخصه های طلبگی را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه داوطلبان ورود به حوزه از همان ابتدای تحصیل در مدارس علمیه، چشم انداز تبلیغی خود را تعیین کنند، گفت: طلاب قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند و با تلاش و پژوهش حوزوی بتوانند در جامعه موفق عمل کنند.

 وی در پایان با بیان اینکه اساتید حوزه نیز باید با اخلاص و سعه صدر در تربیت طلابی مهذب و موفق همت جهادی داشته باشند، خاطرنشان کرد: طلاب در دست اساتید حوزه امانت هستند که ضروری است اساتید برنامه های تهذیبی، علمی و پژوهشی را با تمام توان و به نحو مطلوب در مدارس اجرا کنند.         

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha