جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمید بهرام پور

حوزه/استاد حوزه علمیه کردستان گفت: نیازی که امروز به شدت احساس می شود، افزایش سطح ارتباطات حوزه و آموزش و پرورش و دانشگاه است.

حجت الاسلام حمید بهرام پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، انقلابی گری را یکی از ویژگی های باز حوزه های علمیه دانست و گفت: انقلابی گری ویژگی ناگسستنی حوزه های علمیه است و بی شک تا زمانی که این ویژگی همراه حوزه ها باشد، انقلاب از هرگونه دسیسه و توطئه در امان  است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه تاکید دارند، افزود: امام خامنه ای بارها از انقلابی ماندن حوزه های علمیه سخن گفته اند که نشان می دهد که داشتن روحیه انقلابی چه نقش بزرگ و بی بدیلی در ترقی و استحکام نظام دارد.

حجت الاسلام بهرام پور افزود: طلبه و حوزه باید در مسیری که انقلاب از روزهای نخستین تعیین کرده است، حرکت کنند و این مسیر که همان روحیه انقلابی گری است، می تواند در این شرایط خاص تاریخی بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی را خنثی کند.

استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: زمانی که روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه جاری باشد، دیگر جایی برای عرض اندام تفکرات ضددینی، لیبرال و سکولار باقی نخواهد ماند.

وی با تاکید بر نقش مهم اساتید در تربیت نسل انقلابی در حوزه های علمیه، بیان کرد: امروز طلاب جوان به شدت نیازمند تجربیات بزرگان دین و انقلاب هستند، لذا علما و روحانیون شاخص باید یکی از دغدغه هایشان تربیت نسل طلبه انقلابی باشد. از سوی دیگر نیازی که امروز به شدت احساس می شود، افزایش سطح ارتباطات حوزه  و آموزش و پرورش و دانشگاه می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha