جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرگرد پاسدار سید علی سیدمیرزایی

حوزه/ مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: گروه های جهادی حقیقتاً در دوران شیوع کرونا، پیشتاز جهش تولید هستند.

سید علی سیدمیرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نقش کلیدی و تأثیرگذار گروه های جهادی در راستای تحقق اهداف مدنظر در نام گذاری سال "جهش تولید" ابراز داشت: گرچه اقشار مختلف جامعه بر اساس توانایی های خود در تحقق شعار سال به ایفای نقش پرداخته اند اما با این حال، تجربه دوران پس از شیوع کرونا نشان داد که برخی گروه ها و اقشار، ویژگی ها و تمایزات خاصی دارند که از آن جمله گروه های جهادی و جهادگران بی ادعای بسیجی است.

وی افزود: گروه های جهادی علاوه بر بحث کرونا در عرصه های مختلف به ویژه عرصه های ناظر به اقتصاد مقاومتی، درخشیده و با اخلاصی کم نظیر، حماسه هایی از جنس خدمت صادقانه آفریده اند.

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قم همچنین با اشاره به این که گروه های جهادی می توانند حلقه وصل خوبی بین زنجیره‌های تولید در کشور باشند،  گفت: گروه های جهادی می‌توانند در اتصال زنجیره‌های مختلف تولید نقش آفرینی کنند، از این حیث که برای وصل کردن زنجیره‌های تولید به یکدیگر نیاز به حلقه وصل است و حال آن که تجربه نشان داده که در بسیاری از موارد، دولت و بخش خصوصی توان این کار را ندارند، چرا که یکی ماهیتاً تصدی گری می‌کند و دیگری ذی نفع اقتصادی است و لذا همین جاست که ضرورت فعالیت و نقش آفرینی نیروهای جهادی خود را نشان می دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس نحس کرونا تاکنون در سطح استان قم بیش از ۳ هزار بسیجی جهادگر در قالب ۱۵۰ گروه جهادی در زمینه های مختلف از جمله تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی و ... به ایفای نقش پرداخته و در این باره توان بالای خود در زمینه رونق و جهش تولید را به همگان نشان داده اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha