دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسوی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی شک تداوم مشکلات اقتصادی می تواند در بلندمدت تاثیرات منفی خود در حوزه اجتماعی بر جای بگذارد که اعتیاد، طلاق، بالا رفتن سن ازدواج، بزهکاری و... برخی از خروجی های نابسامانی اقتصادی است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از اولین وظایف دولت ها، تامین حداقل معیشت مردم است، لذا هر دولتی از هر جناحی که روی کار می آید موظف است نیازهای ابتدایی جامعه را تامین کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصاد، بیان داشت: در چند ماه اخیر به شدت شاهد نوسانات بسیار زیادی در بخش اقتصاد بوده ایم که در این آشفته بازار اقشار ضعیف بیشترین صدمات را تجربه کرده و می کنند.

استاد حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: در حال حاضر مرکز آمار ارقامی از خط فقر در ایران منتشر می کند که با توجه به وضعیت کنونی، بیشتر مردم زیرا این خط قرار دارند، لذا دولت باید به صورت شفاف پاسخگوی این وضعیت باشد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه اسلام به شدت با فقر و تنگدستی مخالف است، افزود: وضعیتی که اکنون توسط اهمال و بی تفاوتی برخی از دولتمردان به وجود آمده است، به هیچ وجه در شأن نظام اسلامی نیست، لذا دولت باید تمام توان خود را برای سامان بخشیدن به اقتصاد به کار ببرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: متاسفانه دولتمردان بیشترین تلاش و انرژی خود را بر روی مسائل خارجی گذاشته اند و همین امر باعث شده است که مسائل داخلی کشور به فراموشی سپرده شوند.

وی اظهار کرد: بی شک تداوم مشکلات اقتصادی می تواند در بلندمدت تاثیرات منفی خود در حوزه اجتماعی بر جای بگذارد که اعتیاد، طلاق، بالا رفتن سن ازدواج، بزهکاری و... برخی از خروجی های نابسامانی اقتصادی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha