پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد جلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان

حوزه/ محمد جلال فیروزنیا بعد از دیدار با عبد اللطیف دریان مفتی اهل سنت لبنان گفت: اگر رژیم اسرائیل علیه لبنان مرتکب هرگونه ماجراجویی و حماقت شود، ضربه سختی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد جلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان بعد از دیدار با شیخ عبد اللطیف دریان مفتی اهل سنت لبنان در گفتگویی گفت: کمک های ایران به لبنان تمامی اقشار و طایفه های ملت لبنان را شامل می شود و ما در کنار همگی می ایستیم.

سفیر ایران با بیان اینکه در این دیدار بر ضرورت تحکیم وحدت ملّی و اسلامی تأکید شد، افزود: لبنان در شرایط کنونی بسیار نیازمند تمسک به وحدت ملّی است و همچنین ما نیازمند تجلی وحدت در سطح جهان اسلام هستیم.

فیروزنیا در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال آغاز جنگ افروزی رژیم اسرائیل علیه لبنان، گفت: فکر نمی کنم رژیم صهیونیستی در شرایطی باشد که بتواند علیه لبنان مرتکب حماقت شود؛ چرا که دشمن اسرائیلی ممکن نیست که شکستی که در جنگ ۳۳ روزه بر آن وارد شد را فراموش کند و اگر مرتکب هرگونه ماجراجویی شود، ضربه سختی در انتظارش خواهد بود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان تصریح کرد: محور مقاومت امروز از هر وقت دیگر قدرتمندتر شده است و پیروزی های بیشتری در پیش روی محور مقاومت قرار دارد.

محمد جلال فیروزنیا در خصوص مسئله بی طرفی گفت: این مسئله مربوط به خود لبنان است و من معتقدم که تمامی افکار و اندیشه ها باید در جهت تحکیم وحدت ملّی لبنان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha