شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد ماساچوست در برنامه غذارسانی به نیازمندان شرکت می‌کند

حوزه/ برنامه غذارسانی به نیازمندان در ماساچوست آمریکا که از ماه می آغاز شده، طرحی است که مسجد ملدن نیز در آن شرکت کرده و پس از خریداری محصولات کشاورزی از مزارع، آن‌ها را میان نیازمندان توزیع می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bostonglobe، جامعه اسلامی ملدن در ایالت ماساچوست آمریکا، برنامه‌ای به منظور غذارسانی به افراد محلی نیازمند در دوران شیوع ویروس کرونا ترتیب داده است.

مسجد و مرکز اسلامی ملدن، از ماه می ۲۰۲۰ به عنوان یک مرکز توزیع غذایی تحت برنامه وزارت کشاورزی ایالات متحده عمل کرده و براساس طرحی که در بحران کرونا به آن پیوسته‌ است، اقدام به خرید محصولات از مزارع کرده و آن را به خانواده‌های کم درآمد می‌رساند.

به گفته نیکوله مسلم،  سخنگوی مرکز اسلامی، در آغاز طرح این مرکز هر دو هفته یک بار مواد غذایی را توزیع می‌کرد اما با تامین حجم بیشتری از مواد غذایی در مرحله دوم همین برنامه در ماه جولای توزیع های محصولات به صورت هفتگی انجام شده و گسترش پیدا کرده‌اند.

این مسجد با سازمان «دایره امداد آمریکای شمالی» در نیوانگلند همکاری داشته و هر جمعه از ساعت ۲ بعد از ظهر در ساختمان اصلی اقدام به توزیع مواد غذایی می‌کند.

 هر خانواده جعبه‌ای از کالاها را دریافت می‌کند ، که در برخی موارد توسط کالاهای اهدا شده دیگر تکمیل می شود.

شرکت در طرح توزیع برای همه آزاد است و برنامه قرار است تا پایان ماه آگوست ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha