دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غذارسانی مسلمانان سن‌آنتونیو  به همسایگان نیازمند تصاویر

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی سن آنتونیو طی مراسم غذارسانی، به ۴۰ خانواده و همسایگان نیازمند، در شهر ایالت تگزاس که در اثر شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه شده‌اند، کمک‌رسانی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از WOAI-TV ، جامعه اسلامی سن آنتونیو در ایالت تگزاس آمریکا به کمک همسایگان‌شان که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند شتافتند.

درحالی که شیوع ویروس کرونا به یک بحران همه‌گیر بهداشتی در سرتاسر جهان تبدیل شده‌است، بسیاری از خانواده‌های نیازمند برای تامین مواد غذایی‌شان در تقلاء هستند.

در همین راستا، خیریه‌های اسلامی و جوامع مسلمان در سراسر جهان تلاش کرده‌اند تا در این دوران دشوار به اقلیت کم بضاعت کمک کنند. در سن آنتونیو ، یک مرکز اسلامی محلی مراسم اهدای غذا را برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده برگزار کرد.

 مرکز اسلامی نورث ساید در سن آنتونیو یکشنبه ۲۱ نوامبر، رویداد غذارسانی ویژه برای ۴۰ خانواده را به اجرا گذاشت.

عبدالحکیم حمید، امام و محقق مقیم مرکز در این باره به خبرنگاران گفت: هدف این بود که به جامعه و به خانواده ها کمک کنیم، به ویژه در این اوقات سخت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بیماری شیوع بیماری، نه تنها بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده‌اند و در تأمین هزینه‌های زندگی خانواده خود با مشکل روبرو هستند، بلکه به دلیل فاصله گذاری اجتماعی نیز انتظار داریم که بسیاری از خانواده‌ها امسال نتوانند دور هم جمع شوند و با این کار احساس کردیم که ، ممکن است تا حدی وضع را برای آن‌ها راحت‌تر سازیم.

حکیم امیدوار است که بتواند توزیع مواد غذایی را در سراسر سان آنتونیو ادامه دهد.

وی گفت: ما قصد داریم وسایل باقیمانده را توزیع کرده و آن‌ها را در سایر مناطق شهر در میان افراد محلی و همچنین جوامع پناهندگان توزیع کنیم.  ما قطعاً در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی از رویدادهای مشابهی از این قبیل در آینده هستیم، اگرچه ممکن است به دنبال همکاری با سازمان‌های دیگر برای به حداکثر رساندن تأثیر و دسترسی باشیم.

حکیم خاطرنشان کرد: در زمان ناملایمات ، ایمان ما توسط خدا آزمایش می‌شود تا بین کسانی که در انجام کار خوب استقامت می‌کنند و کسانی که ممکن است به طور کلی امید را از بین ببرند، تفاوت قائل شویم. بنابراین، امیدوارم که همه ما بتوانیم دور هم جمع شویم و از یکدیگر حمایت کنیم تا انسان‌های بهتری بشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha