شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خیریه اسلامی در جورجیا،  مواد غذایی تازه در اختیار نیازمندان قرار داد

 حوزه/ مواد غذایی که توسط خیریه اسلامی امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی در اختیار نیازمندان جورجیا قرار گرفت، محصولات تازه برداشت شده توسط کشاورزان بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» با ادامه همه گیری ویروس کرونا، یک موسسه خیریه در ایالت جورجیا در آمریکا، مواد غذایی تازه در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

 از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا،  بسیاری از خانواده های سالمند، بیوه، پناهنده و کم درآمد در ایالات متحده از عدم دسترسی به نیازهای اساسی رنج برده اند. یک موسسه خیریه برجسته اسلامی در ایالات متحده در تلاش است با ارائه کمک به این افراد، شرایط را تاحدودی برای آنها بهتر سازد.

امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) محصولات تازه کشاورزان را میان خانواده‌های کم بضاعت  در آتلانتا توزیع می‌کند.

 طبق اخبار محلی، توزیع‌ها از ساعت ۳ تا ۶ بعد از ظهر برنامه ریزی شده‌اند و هر پنج شنبه در مسجد المومنین و هر جمعه در یکی از ساختمان‌های دیگر متعلق به مسلمانان در آتلانتا انجام می‌شود.

موسسه خیریه همچنین اوایل ماه جاری جعبه‌های مواد غذایی را برای ۱۲۶ خانواده در فیلادلفیا توزیع کرده است. این فعالیت‌ها با همکاری ۵ مسجد محلی انجام گرفت.

   

 گفتنی است دایره اسلامی آمریکای شمالی یکی از بزرگترین سازمان‌های اسلامی مسلمانان در آمریکا محسوب شده که پروژه‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های زیادی را برای  

طی هفته‌های گذشته ، این سازمان در حال امدادرسانی در زمینه تهیه غذا ، اقلام بهداشتی و کمک‌های مالی بوده است. این خدمات شامل یک خانه انتقالی برای زنان و کودکان بی‌خانمان ، کمک به پناهندگان ، بازگشت به مدرسه ، غربالگری سلامت ، خدمات خانوادگی ، پیشگیری از گرسنگی و موارد دیگر بوده است.

سازمان می‌گوید داوطلبان آن‌ها در مقایسه با سال گذشته بیش از پنج برابر مواد غذایی توزیع می‌کنند.

براساس بیانیه مطبوعاتی ، طی چند ماه گذشته ، این سازمان به بیش از ۲۷۰۰۰ نفر خدمت کرده است.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha