جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید کاظم حائری

حوزه/ آیت الله حائری از علمای عراق، ادعای صباح الحمدانی افسر رژیم بعثی صدام را کاملاً تکذیب کرد و افزود: این ادعاها، چیزی از جایگاه شخصیت بزرگ آیت الله شهید صدر کم نمی کند و اهداف خبیث آنان را تحقق نمی بخشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید کاظم حائری از علمای عراق اظهارات صباح الحمدانی افسر رژیم بعثی صدام را "ادعاهای دروغین" علیه آیت الله شهید محمد باقر صدر دانست و گفت: این طبیعی است که بقایای حزب جنایتکار بعث و قاتل این شخصیت بزرگ، اینگونه افتراها، دروغ ها و خزعبلات را علیه آیت الله شهید سید محمد باقر صدر، استاد ما بگوید و این ادعاها بزرگتر از ارتکاب جنایت قتل ایشان نیست. چه انتظاری می رود از این انسان های پست که این جنایت بزرگ تاریخ را مرتکب شدند و روی آنان تا ابد سیاه شد!

ایشان افزود: بستن اینگونه افترا های بی شرمانه در حق کسی که تاریخ و نیکان و صالحان به پاکی، برائت، تقوا، ساده زیستی و برتر بودن او از آنچه این انسان پست به او نسبت می دهد، شهادت می دهند. چگونه ممکن است چنین صندوقی در منزل آن مرحوم باشد و امثال من و شیخ محمد رضا نعمانی از شاگردان نزدیک ایشان خبر نداشته باشیم.

آیت الله حائری این ادعا را کاملاً تکذیب کرد و افزود: این ادعاها، چیزی از جایگاه این شخصیت بزرگ کم نمی کند و اهداف خبیث آنان را تحقق نمی بخشد، بلکه این ستاره درخشان به اذن خداوند متعال رشد خواهد کرد و در افق معرفت و کمال خواهد درخشید.

شایان ذکر است که صبح الحمدانی افسر اداره امنیت عمومی رژیم بعثی صدام در نجف اشرف در گفتگویی تلویزیونی گفته است: به هنگام بازجویی از منزل آیت الله شهید صدر اموال و جواهرات طلا به مبلغ ۵۰ میلیون دلار در داخل صندوق بزرگی یافته است و این  اموال حقوق شرعی است که مقلدان شیعه از سراسر جهان فرستاده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha