پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نسیم غدیر

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا علیهاالسلام از برگزاری جشنواره «نسیم غدیر» در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده ربابه داودالموسوی عنوان کرد: مطابق توصیه پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم در خطبه غدیر، «پیام غدیر باید توسط کسانی که پیام را دریافت می‌کنند و از پدران به فرزندان خود تا روز قیامت، به غایبان منتقل شود».
مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: با استناد به آیه شریفه «مَن یُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّهَ» ابلاغ پیام غدیر، یک اختیار نیست، بلکه یک تکلیف شرعی است پس بر همه طلاب و مبلغان واجب است که پیام غدیر را با بهره‌گیری از روش‌ها و مهارت‌های مختلف، منتقل کنند و این باور را در جهان نهادینه سازند.

داودالموسوی تصریح کرد: اداره کل امور فرهنگی با همکاری اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در نظر دارد به منظور تبلیغ و ترویج واقعه بزرگ غدیر، جشنواره «نسیم غدیر» با رویکرد دریافت و پخش سخنرانی‌های ۵ دقیقه ای با موضوع انتقال پیام غدیر ویژه مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار کند.

وی در ادامه به موضوعات سخنرانی‌های دریافتی اشاره کرد و افزود: ویژگی‌های خانواده غدیری در برابر تربیت غربی، توصیه اهل بیت علیهم‌السلام در بزرگداشت غدیر، رمز اصلی غدیر ابلاغ ولایت و اقامه ولایت، چرایی غدیر به عنوان عید الله الاکبر، بازخوانی رفتارهای پیامبر در اهمیت غدیر، پیام غدیر به نسل امروز و همچنین تأثیر مادر در تربیت دینی ولایی فرزند از جمله موضوعات این جشنواره است.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: سخنرانی‌ها می‌بایست با بهترین شیوه بیان انتقال مطالب و مفاهیم به صورت کاربردی و در مدت زمان ۵ تا ۷ دقیقه با فرمت (mp۳) باشد.

داودالموسوی ادامه داد: مبلغان تا تاریخ ۱۵ مرداد می‌توانند فایل سخنرانی‌های خود را به به ادمین کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیامرسان های سروش و ایتا به آدرس jz_farhangi@ ارسال کنند.

وی در پایان تصریح کرد: سخنرانی‌های برگزیده در دهه ولایت با نام خود مبلغ، در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به نشانی  http://eitaa.com/jz_mft و http://sapp.ir/jz_m.f.t بارگذاری می‌شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha