شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم کلنگ زنی فروشگاه حجاب و عفاف

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کوثر تویسرکان گفت: سالهاست که جامعه بانوان و خانواده، هدف تیر زهرآلود دشمن قرار گرفته و این هجمه ثمره ی اتاق فکرهای هدفمند در آن سوی مرزها برای سست کردن بنیان خانواده اصیل ایرانی و اسلامی است.

به گزارش خبرنگار حوزه در همدان، لیلا ترکاشوند در مراسم کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف مدرسه علمیه کوثر تویسرکان، با اشاره به هدف اصلی فعالیت پایگاه عفاف و حجاب در این مدرسه علمیه کوثر، بر عرضه محصولات اسلامی به جامعه بانوان و پاسخ به شبهات حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: قطعا ایجادچنین پایگاه و فروشگاهی در تقویت عفاف بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: سالهاست که جامعه بانوان و خانواده، هدف تیر زهرآلود دشمن قرار گرفته و این هجمه ثمره ی اتاق فکرهای هدفمند در آن سوی مرزها برای سست کردن بنیان خانواده اصیل ایرانی و اسلامی است، لذا نهادها و ارگانهای فرهنگی در کنار حوزه های علمیه خواهران باید بیشترین دغدغه در حفظ ساحت مقدس بانوان را داشته باشند تا بتوانند جامعه را از انحطاط و سقوط فرهنگی، دینی و تربیتی نجات بخشند.

ترکاشوند در ادامه اهداف هدف تاسیس پایگاه عفاف و حجاب را توضیح داد:

۱-خدمات رسانی به جامعه بانوان متدین برای تامین پوشاک و اقلامی که به حجاب و عفاف آنان مربوط است و عرضه آن با قیمت مناسب.

۲-فرهنگ سازی مفهوم واقعی عفاف و حجاب در شهرستان و احیاء و تقویت این اصل ضروری به حاشیه رفته.

۳-ایجاد پایگاهی برای رفع شبهات، سؤالات و ابهاماتی در حوزه مسائل زنان مخصوصا حجاب و احکام زنان با حضور اساتید و مشاورین حوزه علمیه.

وی در پایان با بیان اینکه پروژه فروشگاه و پایگاه عفاف و حجاب در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع احداث می شود، افزود: امیدواریم بتوانیم اعتبارات مورد نیاز برای احداث پروژه را با کمک خیرین تامین کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha