جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی سیستانی

حوزه/ دفتر حضرت آیت الله سید علی سیستانی با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت الله شیخ محمد باقر ناصری از علمای عراق را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر حضرت آیت الله سید علی سیستانی با صدور بیانیه درگذشت آیت الله شیخ محمد باقر ناصری از علمای عراق را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانّا الیه راجعون

جناب شیخ محمد مهدی ناصری دام توفیقه

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حضرت آیت الله سیستانی با غم و اندوه فراوان خبر درگذشت پدر بزرگوارتان شیخ محمد باقر ناصری (طیب الله ثراه) دریافت کردند. او عمر خود را در راه مبارزه با ظالمین، ترویج دین و خدمت به مؤمنین صرف کرد.

آیت الله سیستانی این مصیبت دردناک را به شما، سایر اعضای خانواده بزرگوار و تمامی دوستداران این فقید سعید تسلیت می گویند و از خداوند عزّ و جلّ می خواهند که او را مورد رحمت گسترده خود قرار داده و او را با اولیا خود حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) محشور گرداند و به شما و سایر نزدیکان صبر و آرامش عطا فرماید.

ولا حول و لا قوة الّا باالله العلی العظیم

۹ ذی الحجه ۱۴۴۱ هجری قمری

دفتر آیت الله سید علی سیستانی

نجف اشرف

شایان ذکر است که آیت الله شیخ محمد باقر ناصری فرزند مرحوم آیت الله شیخ عباس ناصری الخویبراوی است که روز چهارشنبه مصادف با ۸ ذی الحجه ۱۴۴۱ هجری قمری و ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۰ دار فانی را وداع گفت.

خانواده مرحوم آیت الله ناصری اعلام کردند: با توجه به شرایط بهداشتی و کرونایی موجود، مراسم تشییع و تدفین به صورت مختصر و با حضور نزدیکان برگزار می شود و جنازه آن مرحوم بعد از زیارت امام حسین (ع) در شب عرفه در قبرستان مدرسه الشیخ الخویبراوی دفن خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha